Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

понеділок, вересня 07, 2020

Асинхронний дистанційний семінар для методистів- 21.09-30.09.20р.

Надсилайте запити.  Коментуйте. 

Методичні заходи асинхронного дистанційного семінару методистів ЗП(ПТ)О

      Тема:  Популяризація  технології дуального навчання в ЗП(ПТ)О – актуальний вектор роботи методиста  на базі методичного кабінету.

    Мета : формування компетентностей методиста щодо методичного супроводу педагогів, які вирішили впроваджувати дуальну форму навчання;                               проведення порівняльних моніторингів якості навчання здобувачів освіти ; популяризація позитивного  педагогічного досвіду з проблеми що розглядається на семінарі.

   21- 29.09.2020р.  Модуль 1.  Індивідуальна, асинхронна самостійна робота методиста  на базі МК ЗП(ПТ)О


1.Нормативно-правова основа популяризації дуальної форми навчання в ЗП(ПТ)О

Д

а

т

а

2. Методичний супровід впровадження   дуального навчання в ЗП(ПТ)О - пріоритет НМЦ ПТО.

Д

а

т

а

3.  Методичні заходи з  головами методичних комісій ЗП(ПТ)О

Д

а

т

а

 

- Положення про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти  (Наказ МОН  від 12.12.2019р. №1551(зареєстр. МЮУ 20.02.20 за №193/34476)  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0193-20#Text  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0193-20#n14



-Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_Qda8F7aPW0zpY3FMRQKdlwSMq9mDZ4zH8

 

-Методичний контент   дуальної освіти (форма навчання) в ЗП(ПТ)О від МОН

https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/dualna-osvita/dlya-zakladiv-profosviti

 

 

21.09

 

 

 


21.09

 

22.-23.09

 

 

 




  -Посібник для організаторів та наставників дуальної форми здобуття освіти в умовах виробництва/В.М. Василиненко, О.В. Гришаєва, С.Л. Федоренко, Т.М. Безценна, Т.С. Грищук., 24.05.2020

https://nmcpto.dp.ua/  розділ новинки ППТО п.-дуальна підготовка.


-
"Партнерство – запорука успіху" з досвіду роботи Криворізького кабінету щодо реалізації проєкту «Соціальне партнерство в дії», 21.07.2020
 

-Досвід «Збірник напрацювань школи впровадження  дистанційного навчання.

Сайт НМЦ ПТО      https://nmcpto.dp.ua/             https://padlet.com/dnipronmcpto/udlazw1ef70332sz 

-Криворізький професійний транспортно - металургійний ліцей

Розділ «Дуальна освіта(досвід. Груєнко Н.П., методист)                                                       

https://kptml.at.ua 

озитивний досвід ЗП(ПТ)О впровадження дуального навчання та його елементів.

Клопінська О.О.  методист                                                                                                               Нікопольський центр  професійної  освіти .                                                                                                                    Сайт . https://ncpo.klasna.com/ (сторінка –« Дуальна форма освіти»)                                                                                                                

Участь у вебінарі  НМЦ ПТО

 

 Дистанційне навчання педагогам, майстрам виробничого навчання, методистам.

https://nmcpto.dp.ua/             

Розділ: »Реєстрація курсів.»                       - постійно реєструватися та оволодівати цифровими технологіями дистанційного навчання.

24.09-29.09

 

 

 вебінар

 30.09.20р.  13.45.

 

 

-Планування методиста, голів м. к.

- Популяризація інноваційної технології дуальної підготовки здобувачів освіти в ЗППТО 

- Залучення г. м к . до проведення методичних заходів .

- Презентація досвіду  майстрів в/н  з впровадження дуальної форми навчання.

- Методичний супровід педагогів  з підготовки  розробок «впроваджуємо технології дуального навчання».  

Анкетування:  методистів

(проводить Муха Н.О. методист НМЦ ПТО ) 

Анкетування  голів методичних комісій

Складає запитання ,проводить

( методист ЗП(ПТ)О) 

 В довільній формі надає інформацію про результати анкетування.

Вере

Сень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До

25.09.

 

 

 

 

21-25.09

 

Модуль 2.     Вебінар  методистів за підсумками  проведення асинхронного   методичного аходу для методистів ЗП(ПТ)О 21.09.-30.09.2020р.

          Дата проведення - 30.09.20р. НМЦ ПТО . Поч. 13.45.

посилання на сайті НМЦ ПТО  в анонсі . Направлено телефонограму в ЗППТО .

Тема: Педагогічний практикум   для методистів ЗП(ПТ)О: “Методичні знахідки упровадження дуальної форми навчання в ЗП(ПТ)О”

Форма проведення – Вебінар.

Мета : формування нових  компетентностей  методистів ЗП(ПТ)О щодо методичного супроводу  педагогічних працівників  в умовах епідеміологічної ситуації  регіону.

План вебінару. 

1.      1. Методистам про методичний контент   дуальної освіти (форма навчання) в ЗП(ПТ)О від МОН, НМЦ ПТО

  https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/dualna-osvita/dlya-zakladiv-profosviti    

 сайт НМЦ ПТО    https://nmcpto.dp.ua/            

                                                                                                                                                                                                                                                                                 Муха Н.О. методист НМЦ ПТО.

2.      2.Результати роботи вебінару  методистів  в асинхронному режимі  як ефективної форми взаємодії  в умовах епідеміологічного режиму регіону.                                                                                               Муха Н.О.

3.     3. Орієнтовний алгоритм інформаційно - методичних  заходів роботи методиста з керівниками методичних комісій ЗП(ПТ)О щодо

             популяризації дуальної форми навчання.                        Муха Н.О.

 

4.   4.  Позитивний досвід ЗП(ПТ)О впровадження дуального навчання та його елементів.                                                           КлопінськаІ.О.  Нікопольський центр  професійної  освіти.                      Сайт . https://ncpo.klasna.com/ (сторінка –« Дуальна форма освіти»

                                                                          Груєнко  Н.П., методист

                                                   Криворізький професійний транспортно -металургійний ліцей

                                                                          Сайт:  https://kptml.at.ua/ (сторінка «Дуальна освіта»)

5.  5. Інтегрована методична допомога  майстру виробничого навчання, який впроваджує дуальну форму навчання в ЗП(ПТ)О.      

                                                            Дармінова І.І. методист  НМЦ ПТО.

                                                                                                                                                                                                  

 Діагностична анкета методиста. « Про дуальну освіту в ЗП(ПТ)О»

                                                                                           Муха Н.О. методист НМЦ ПТО                                                                                                               

 

6.      Підсумки та пропозиції  учасників з удосконалення роботи методистів ЗП(ПТ)О у нестандартних умовах функціонування  (пандемії )ЗП(ПТ)О.                                                                                               Учасники заходу.

 


Прошу        пройти діагностування та надіслати результати до 26.09.20 для опрацювання.

                      Діагностична анкета методиста. « Про дуальну освіту в ЗП(ПТ)О»

1.Назвіть нормативно правові документи КМУ та МОН  про дуальну освіту в П (ПТ)О 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Чи проводите Ви інформаційно-методичні заходи з головами методичних комісій про дуальну освіту ?

Так

НІ.

Назвіть заходи ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Чи є на сайті Вашого ЗО сторінка «дуальна освіта»

Так. Ні  

4. Чи впроваджується у Вашому  ЗП(ПТ)О  дуальне навчання.

Так. Ні

Вкажіть кращій досвід майстра в\н, професія, з  якими підприємствами співпраця

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 . Складові   Вашої методичної  допомоги  майстру в\н   який впроваджує в групі дуальне навчання. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Як  Ви популяризуєте позитивний досвід педагогів які впроваджують дуальне навчання на виробництві. Приклад.   _____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.  Чи стажуєтеся Ви і педагоги загальноосвітньої підготовки на виробництві ? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Чи заплановано в пріоритетах  Вашого ЗП(ПТ)О на 2020-2021н.р. впровадження  дуального навчання здобувачів освіти.

Так   Ні.

Назвати групи,  професії,підприємство__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Матеріали до вебінару.

 

Методичний супровід  методистом  ЗП(ПТ)О учасників впровадження інноваційної технології - дуальне навчання в ППТО

 

 ОБОВ’ЯЗКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (З Концепції дуального навчання.)

 «…При організації освітнього процесу з елементами дуальної форми навчання заклад освіти зобов’язується: Ø вчасно реагувати на рекомендації й пропозиції підприємств-партнерів щодо удосконалення форм і методів організації виробничого навчання та виробничої практики; Ø дотримуватись стандартів професійної освіти при підготовці кваліфікованих робітників; Ø здійснювати контроль за умовами праці та оплатою праці здобувачів освіти під час виробничої практики; Ø сприяти матеріальному стимулюванні підприємством якісного виконання виробничих завдань здобувачами освіти, ефективної роботи керівників виробничої практики та майстрів-наставників; Ø формувати визначені професійні компетентності майбутніх робітників, психологічну готовність працювати в колективі, виховувати лідерські якості, навчати основам підприємницької діяльності; Ø забезпечувати належну якість теоретичної підготовки здобувачів освіти відповідно до вимог сучасних технологічних процесів із врахуванням запитів роботодавців…»

На підставі вище зазначеного методист формує методичний супровід педагогів ,які обрали  шлях впровадження нової професійної підготовки – дуальне навчання

 

 ******************************************************************

Орієнтовні пропозиції  методичного супроводу методистом ЗП(ПТ)О  педагогів, які  впроваджують (вирішили)дуальну форму навчання в умовах виробництва.

1.Створення окремої сторінки на сайті ЗО «Дуальне навчання. Досвід»

2.Фомування   Тематичної папки «Творчому педагогу про дуальну освіту» - На допомогу  впровадження інноваційної технології дуального навчання.

3.Організація для керівників методичних комісій круглого столу «Впровадження дуальної  освіти – на часі ЗП(ПТ)О,його імідж,популярність»

4. Організація стажування педагогічних працівників на виробництві. «Готуємося впроваджувати  дуальне навчання.»

5.Ініціювання методистом  на педраді  пропозиції щодо організації дуального  навчання в ЗП(ПТ)О.

6. Проведення  діагностування серед педагогів щодо   переваг впровадження дуальної освіти в ЗП(ПТ)О .

7.Допомога майстрам виробничого навчання, які вже впроваджують д.н. розробляти портфоліо, презентації, методичні путівники,додатки до програмного матеріалу з проходження виробничої практики на виробництві.

8. Рекомендації з підготовки  посібників :  «Державний стандарт на професію – фундаментальна основа дуальної освіти  ЗП(ПТ)О », «Шляхи розвитку в здобувачів освіти навичок підприємництва в процесі дуального навчання в умовах виробництва » інше.

9.Організація методичного бенефісу авторського досвіду майстра в\н з впровадження дуальної освіти в ЗО.

10.Допомога в створенні  презентації та представлення   на педраді авторського  досвіду майстра в\н , який впроваджує дуальне навчання з професії…

11.Здійснення методичного супроводу щодо  створення викладачами відео роликів, відео уроків «Моє знайомство з дуальною формою навчання»; розробка  екскурсій на виробництво з метою популяризації професії; зустрічі  учнів з виробниками та бесіди про переваги дуальної освіти.

12.Запропонувати майстрам в\н вести « Онлайн «Щоденник успіху  навчання учнів ЗО на виробництві «  з послідуючим  моніторингом порівняння підготовки за професією -дуального і традиційного навчання  в формуванні компетентного робітника.



 


12 коментарів:

  1. Доброго дня, шановна Наталя Олексіївна! Дякую за цінну інформацію. Оновила на сайті сторінку Дуальна освіта.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня, анкетування голів методичних комісій провела.

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день! Дякую, за корисну інформацію (для своєї роботи взяла багато потрібного).

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дн, шановна Наталія Олексіївна! Дякую за корисну інфлормацію. В 2020-2021 н.р. плануємо впровадити елементи дуальної форми навчання, тому Ваша інформація була дуже доцільною та корисною. Анкетування з головами МК провели, будемо працювати далі! Дякую)))

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго дня, шановна Наталія Олексіївна! Провели круглий стіл, презентували для педпрацівників "Посібник для організаторів....", сподобався! Працюємо далі.

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго дня, Наталя Олексіївна. Дякую за підказку, знайшла анкету, заповнила і надсилаю. 23.09.20р. провели засідання гірничо-металугійної секції і ознайомили педагогічних працівни ків з Посібником для організаторів та наставників дуальної форми здобуття професійної освіти, обговорення продовжується.

    ВідповістиВидалити
  7. Доброго дня! Дякую за корисну інформацію. В 2018 році мали досвід роботи з впровадження елементів дуальної форми навчання.Провели засідання круглого столу,де ознайомили працівників з "Посібником..."Працюємо з анкетою.

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня. Дякую за корисну інформацію. Діагностичну анкету для методиста відправила. Працюємо з анкетою

    ВідповістиВидалити
  9. Доброго дня. Дякую за корисну інформацію. Діагностичну анкету для методиста відправила. Працюємо з анкетою для голів МК. Методист ДПТНЗ ПГЛ - Романюк Т. П.

    ВідповістиВидалити
  10. Доброго дня шановна Наталія Олексіївна! Дякуємо за таку об'ємну інформацію та плануємо впроваджувати елементи дуальної форми навчання в навчальному закладі. Ви надали стільки інформації корисної, що тепер залишилось працювати та й працювати. Всього найкращого вам завжди і всюди.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую всім за коменти. Тепер я відчуваю більш впевнено себе бо ж є мої прибічники. Ви на правильному шляху. Чим швидше ви почнете шось робити тим краще для вашого колективу і ЗО.З повагою від автора блогу.

    ВідповістиВидалити