Методистам
ЗП(ПТ)О . Орієнтовні пропозиції методичного супроводу педагогів,
які впроваджують дуальну форму навчання
в умовах виробництва.
http://nmc-pto.dp.ua/?plus=other&name=inkn&title=%C4%F3%E0%EB%FC%ED%E0%20%EF%B3%E4%E3%EE%F2%EE%E2%EA%E0
ОБОВ’ЯЗКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (З Концепції дуального навчання.)
«…При організації освітнього процесу
з елементами дуальної форми навчання заклад освіти зобов’язується: Ø вчасно
реагувати на рекомендації й пропозиції підприємств-партнерів щодо удосконалення
форм і методів організації виробничого навчання та виробничої практики; Ø дотримуватись стандартів
професійної освіти при підготовці кваліфікованих робітників; Ø здійснювати
контроль за умовами праці та оплатою праці здобувачів освіти під час виробничої
практики; Ø сприяти матеріальному стимулюванні підприємством якісного виконання виробничих
завдань здобувачами освіти, ефективної роботи керівників виробничої
практики та майстрів-наставників; Ø формувати
визначені професійні компетентності майбутніх робітників, психологічну готовність
працювати в колективі, виховувати лідерські якості, навчати основам підприємницької
діяльності; Ø забезпечувати належну якість
теоретичної підготовки здобувачів освіти відповідно до вимог сучасних
технологічних процесів із врахуванням запитів роботодавців…»
На підставі вище зазначеного методист формує методичний супровід педагогів
, які обрали технологію впровадження дуальної форми навчання професійної (професійно-технічної )освіти.
******************************************************************
1.Створення окремої сторінки на сайті ЗО «Дуальне навчання. Досвід»
2.Фомування Тематичної папки
«Творчому педагогу про дуальну освіту» - На допомогу впровадження інноваційної технології
дуального навчання.
3.Організація для керівників методичних комісій круглого столу
«Впровадження дуальної освіти – на часі
ЗП(ПТ)О - його імідж, популярність»
4. Організація стажування педагогічних працівників на виробництві.
«Готуємося впроваджувати дуальне
навчання.» (створення програми,проекту )
5.Ініціювання методистом на педраді пропозиції щодо організації дуального навчання в ЗП(ПТ)О.
6. Проведення діагностування серед
педагогів щодо переваг впровадження дуальної освіти в ЗП(ПТ)О
.
7.Допомога майстрам виробничого навчання,які вже впроваджують д.н.
розробляти портфоліо, презентації, методичні путівники, додатки до програмного
матеріалу з проходження виробничої практики на виробництві.
8. Рекомендації з підготовки посібників
: «Державний стандарт на професію – фундаментальна
складова дуальної освіти ЗП(ПТ)О » ,
«Шляхи розвитку в здобувачів освіти навичок підприємництва в процесі дуального
навчання в умовах виробництва » (створення власних
бізнес-планів,проектів,програм ) інше.
9. Організація методичного бенефісу авторського досвіду майстра в\н з впровадження
дуальної освіти в ЗО.
10. Допомога в створенні презентації
та представлення на педраді авторського досвіду майстра в\н, який впроваджує дуальне
навчання з професії…
11.Здійснення методичного супроводу щодо створення викладачами відео роликів, відео
уроків для абітурієнтів шкіл : «Моє знайомство з дуальною формою навчання»;
розробка екскурсій на виробництво з
метою популяризації професії; зустрічі
учнів з виробниками та бесіди про переваги дуальної освіти.
12. Запропонувати майстрам в\н вести авторський онлайн «Щоденник
успіху дуального навчання учнів ЗО на виробництві « з послідуючим
моніторингом порівняння дуального і традиційного навчання в формуванні компетентного робітника. (1гр.-
традиційне навчання і 1гр.- дуальна
підготовка).
13.Провести методичний мінімум для викладачів та майстрів в/н «Державні
стандарти професійної підготовки в ЗП(ПТ)О – як фундаментальна основа змісту дуального навчання на виробництві».
14. Онлайн – виставка досвіду впровадження дуальної освіти в ЗП(ПТ)О. Спільний захід НМЦ ПТО і методичних
кабінетів ЗП(ПТ)О
15. Розробити відеоролик для абітурієнтів
«Хто бажає навчатися в ЗП(ПТ)О
за дуальною формою - вам до нас.»
Шановні колежанки хто атестується в 2021р.на кваліфікаційну категорію - методист вищої категорії маєте представити : свій перспективний досвід роботи з викладачами на базі методичного кабінету; узагальнені Збірники підсумкових заходів з організації м.р. в період пандемії; З досвіду впровадження дистанційних форм роботи педагогів ЗППТО у навчальному процесі; опис започатковах вами методичних проектів ; ваша участь в проектах НМЦ ПТО і популяризація в методичній роботі ЗППТО інше... Плагіат,опис технологій без впровадження в ЗППТО не приймаються... . Прошу також вчасно надавати методичні розробки. З повагою від автора блогу 06.10.20р.ВІдкрито консультування до аестації.
ВідповістиВидалити