Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

четвер, жовтня 01, 2020

Що мають робити методисти популяризуючи дуальне навчання в ЗППТО


Методистам ЗП(ПТ)О  . Орієнтовні пропозиції    методичного супроводу   педагогів, які  впроваджують дуальну форму навчання в умовах виробництва.

                                                                  Муха Н.О. методист НМЦ ПТО



 ОБОВ’ЯЗКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (З Концепції дуального навчання.)

 «…При організації освітнього процесу з елементами дуальної форми навчання заклад освіти зобов’язується: Ø вчасно реагувати на рекомендації й пропозиції підприємств-партнерів щодо удосконалення форм і методів організації виробничого навчання та виробничої практики; Ø дотримуватись стандартів професійної освіти при підготовці кваліфікованих робітників; Ø здійснювати контроль за умовами праці та оплатою праці здобувачів освіти під час виробничої практики; Ø сприяти матеріальному стимулюванні підприємством якісного виконання виробничих завдань здобувачами освіти, ефективної роботи керівників виробничої практики та майстрів-наставників; Ø формувати визначені професійні компетентності майбутніх робітників, психологічну готовність працювати в колективі, виховувати лідерські якості, навчати основам підприємницької діяльності; Ø забезпечувати належну якість теоретичної підготовки здобувачів освіти відповідно до вимог сучасних технологічних процесів із врахуванням запитів роботодавців…»

На підставі вище зазначеного методист формує методичний супровід педагогів , які обрали  технологію  впровадження дуальної форми навчання   професійної (професійно-технічної )освіти.

 

 ******************************************************************

 

1.Створення окремої сторінки на сайті ЗО «Дуальне навчання. Досвід»

2.Фомування   Тематичної папки «Творчому педагогу про дуальну освіту» - На допомогу  впровадження інноваційної технології дуального навчання.

3.Організація для керівників методичних комісій круглого столу «Впровадження дуальної  освіти – на часі ЗП(ПТ)О - його імідж, популярність»

4. Організація стажування педагогічних працівників на виробництві. «Готуємося впроваджувати  дуальне навчання.» (створення програми,проекту )

5.Ініціювання методистом  на педраді  пропозиції щодо організації дуального  навчання в ЗП(ПТ)О.

6. Проведення  діагностування серед педагогів щодо   переваг впровадження дуальної освіти в ЗП(ПТ)О .

7.Допомога майстрам виробничого навчання,які вже впроваджують д.н. розробляти портфоліо, презентації, методичні путівники, додатки до програмного матеріалу з проходження виробничої практики на виробництві.

8. Рекомендації з підготовки  посібників :  «Державний стандарт на професію – фундаментальна складова дуальної освіти  ЗП(ПТ)О » , «Шляхи розвитку в здобувачів освіти навичок підприємництва в процесі дуального навчання в умовах виробництва » (створення власних бізнес-планів,проектів,програм ) інше.

9. Організація методичного бенефісу авторського досвіду майстра в\н з впровадження дуальної освіти в ЗО.

10. Допомога в створенні  презентації та представлення   на педраді авторського  досвіду майстра в\н, який впроваджує дуальне навчання з професії…

11.Здійснення методичного супроводу щодо  створення викладачами відео роликів, відео уроків для  абітурієнтів шкіл :  «Моє знайомство з дуальною формою навчання»; розробка  екскурсій на виробництво з метою популяризації професії; зустрічі  учнів з виробниками та бесіди про переваги дуальної освіти.

12. Запропонувати майстрам в\н вести авторський онлайн «Щоденник успіху   дуального навчання учнів ЗО на виробництві «  з послідуючим  моніторингом порівняння дуального і традиційного навчання  в формуванні компетентного робітника. (1гр.- традиційне навчання  і 1гр.- дуальна підготовка).

13.Провести методичний мінімум для викладачів та майстрів в/н «Державні стандарти професійної підготовки в ЗП(ПТ)О – як фундаментальна основа  змісту дуального навчання на виробництві».

14. Онлайн – виставка досвіду впровадження дуальної освіти в ЗП(ПТ)О.   Спільний захід НМЦ ПТО і методичних кабінетів  ЗП(ПТ)О

15. Розробити відеоролик для абітурієнтів  «Хто бажає навчатися в ЗП(ПТ)О за дуальною формою -  вам до нас.»

                                                      

 До вашої уваги  публікація на блозі від 04.вересня 2018р. "Методисту про дуальну форму навчання". (шукати архів 2018р.)


1 коментар:

  1. Шановні колежанки хто атестується в 2021р.на кваліфікаційну категорію - методист вищої категорії маєте представити : свій перспективний досвід роботи з викладачами на базі методичного кабінету; узагальнені Збірники підсумкових заходів з організації м.р. в період пандемії; З досвіду впровадження дистанційних форм роботи педагогів ЗППТО у навчальному процесі; опис започатковах вами методичних проектів ; ваша участь в проектах НМЦ ПТО і популяризація в методичній роботі ЗППТО інше... Плагіат,опис технологій без впровадження в ЗППТО не приймаються... . Прошу також вчасно надавати методичні розробки. З повагою від автора блогу 06.10.20р.ВІдкрито консультування до аестації.

    ВідповістиВидалити