https://docs.google.com/presentation/d/1gX22QFz0O877TgJ6hcvI2GJ8KePT-yDqktZfaNMcqWs/edit#slide=id.g24f39ef91e0_0_10
Презентація. Що методисту ЗППТО треба знати про змішане навчання.
11.11.19р. Методистам , для самостійного опрацювання (матеріали вебінару 30.10.2019р.)
http://nmc-pto.dp.ua/
сторінка "Методичний кабінет "
31.10.2020р. Так чи хочемо ми змін на краще , якщо 30 методистів проігнорували комунікацію з обласною методичною секцією і не виконали домашнього завдання секції від 26.09.19р. : 1. пройти курси "Критичне мислення освітянам"
2. Заповнити та надіслати діагностичну анкету
3. Спланувати роботу методиста за новими правилами підвищення кваліфікації .
...Продовжуємо формувати компетентного методиста...
Зміст роботи на вебінарі методистів 31.10. 2019р.11.00. онлайн, НМЦ ПТО. (методисти м. Дніпро мають прибути в НМЦ ПТО ,на просп. Пушкіна-36, ІІ поверх,каб. №8. Зазначені методисти мають бути готові надати затребувану інформацію та представити на вебінарі.
Про вебінар для методистів 26.09.2019р.
Методична розробка для використання в роботі.
Удосконалення професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О засобами науково - методичного супроводу в умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти», 26.09.201
Всеукраїнський вебінар ",який ініційовано в НМЦ ПТО можливостями обласної секції методистів ЗП (ПТ)О .Досвід цікавий для педагогічних працівників які впроваджують метод проектування в методичній роботі.
http://nmc-pto.dp.ua/
сторінка "Методичний кабінет "
- Індивідуальне планування методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019
- Методисту про тренінг, 31.10.2019
- Путівник для методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019
- Блочно модульний план роботи, 31.10.2019
- «Удосконалення професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О засобами науково - методичного супроводу в умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти», 26.09.2019
31.10.2020р. Так чи хочемо ми змін на краще , якщо 30 методистів проігнорували комунікацію з обласною методичною секцією і не виконали домашнього завдання секції від 26.09.19р. : 1. пройти курси "Критичне мислення освітянам"
2. Заповнити та надіслати діагностичну анкету
3. Спланувати роботу методиста за новими правилами підвищення кваліфікації .
...Продовжуємо формувати компетентного методиста...
Як ми працювали місяць жовтень -2019- 2020н.р.
Аналіз діагностування методистів ЗП (ПТ)О
щодо готовності працювати в нових умовах розвитку освітньої галузі.
На даний момент взяли
участь в діагностуванні 25 методисти з
22 З П (ПТ)О протягом вересня - жовтня
2019р.: НЦПО,ДЦПО,ЗДЦПТО,ВПУ-17, ВПУ -55, ПТУ-48,КПЛ,ДПЗЛ,К ПТМЛ,КЦППРКБА(1,2
к.),КЦПОРКТРС, ПГЛ,ЗПЛ,ПТУ-6,СОФ.ПЛ,СПЛ,ЦППРК,ТПАЛ,КНВЦ,ПЦППРК, ПрПЛ,ПТУ-2.
Під час вивчення змісту наданої інформації (діагностичні анкети ) від методистів виявлено
що :
-
Всі
методисти (23 учасники ) надають перевагу в отриманні методичної допомоги сайту НМЦ ПТО, блогу
«Творчий методист - творчому педагогу» (Муха Н.О.). Користуються сайтами, які
рекомендовано МОН та професійними педагогічними сайтами.
-
Практикують
індивідуальну та групову м.р. з педагогічними працівниками-97%
-
Знають
про нову функцію методиста: «Науково-методичний супровід педагогічних
працівників та його особливості.» - 100%
-
Тільки 46%- знають і розуміють про зміни в підходах до оновлення м.р. в
контексті Закону «Про освіту»
-
Разом з тим 89% - стверджують
що готові до змін у професійній діяльності в нових умовах.(маніпулювання
термінами – доказ: цифри 46% та 89%,завищений рівень компетентності методиста)
-
З 23 тільки 5 (ДЦПО,КПЛ,ЦППРК,Пр.
ПЛ ) методисти не мають
ще власних індивідуальних планів
професійного зростання.
-
(ПТУ-48,СПЛ,КЦПОРКТРС)-3 мають проблеми ,
щодо організації м. р. в контексті Закону України «Про освіту»
-
29%
методистів вирішують проблему
переходу в умовах
реформування освіти від знаннєвого
до розвивального підходу НМС в
методичній роботі з педагогічними працівниками ЗП (ПТ)О
Висновки:
1.
Зібрана інформація буде використана для надання дієвої методичної допомоги
окремим методистам.
2.
Методисти вчаться працювати в нових
умовах і створюють середовище НМС характерне для їх закладів освіти. 3. Розпочато
застосування в методичній роботі нової технології «науково-методичний супровід
педагогічних працівників» шляхом інформальної , неформеної,формальної освіти.
4. Кожен методист має свою програму
самовдосконалення, постійно займається самоосвітою й отримує методичну допомогу зазначених сайтів на замовлення.
1.місце
- НМЦ ПТО
2. місце - «Творчий методист – творчому педагогу»
3. місце – професійні сайти
5. 30 методистів
(які не виконали завдання попереднього засідання обласної секції методистів за
місяць жовтень )
не використовують методичний
супровід НМЦ ПТО в період між атестацією і не долучаються
до комунікації в
професійному регіональному просторі. Отже є проблеми з
формуванням комунікативної компетентності
методиста ЗП (ПТ)О !
Дякую методистам , які взяли участь в
діагностуванні, прагнуть змін, готові розвивати комунікативну компетентність з колегами під час нових викликів та вирішувати їх в педагогічній спільноті.
Порада.
- Уважно вивчити зміст методичної розробки Мухи Н.О.
- Уважно вивчити зміст методичної розробки Мухи Н.О.
Науково-методичний супровід методистів ЗП (ПТ)О в контексті Концептуальних засад НУШ , реформування професійної (професійно-технічної) освіти.
на головній сторінці блогу.
- Спланувати індивідуальний план роботи методиста на 2019-2020 н.р.
- Спланувати індивідуальний план роботи методиста на 2019-2020 н.р.
Зміст роботи на вебінарі методистів 31.10. 2019р.11.00. онлайн, НМЦ ПТО. (методисти м. Дніпро мають прибути в НМЦ ПТО ,на просп. Пушкіна-36, ІІ поверх,каб. №8. Зазначені методисти мають бути готові надати затребувану інформацію та представити на вебінарі.
Мета
: Допомогти методистам усвідомити (з огляду на дослідження
МОН)що існуюча система методичної роботи
вже не відповідає потребам і запитам сучасного педагога і має змінитися; акцентувати діяльність методистів
на нових функціях та підходах методичної роботи. Відкрити нові можливості особистого професійного зростання.
Тема: « Тренінг як ефективна форма удосконалення вмінь та навичок практичної роботи методистів з педагогічними
працівниками в період від атестації до атестації.»
1.Індивідуальна
траєкторія професійного зростання
методиста закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
Обмін інформацією
методистів з проблеми: ДПЗЛ, ВПУ-55, ДЦППРКТС, ( ЗДЦПТО - в режимі онлайн, з закладу освіти)
Муха Н.О.
2. Проведення
методистами різних за змістом
тренінгів як ефективної форми удосконалення професійної
компетентності педагогічних працівників.
(блог Мухи Н.О. на сторінці «Тренінги.» ) https://nowmetodinf.blogspot.com/
( сайт НМЦ ПТО http://nmc-pto.dp.ua/ Методичний фестиваль НМЦ ПТО – 2019. (Досвід ЦАПЛ, ТПАЛ, НЦПО... – розміщено на сайті НМЦ ПТО – права колонка структури) Муха Н.О.
3. Аналіз діагностування методистів з огляду на індивідуалізацію професійної діяльності у
контексті діючого законодавства у галузі освіти . Муха Н.О.
4. Огляд сторінок сайту НМЦ ПТО http://nmc-pto.dp., методичного блогу «Творчий методист - творчому педагогу » як засобу науково-методичного супроводу методистів ЗП(ПТ)О.
5. Про методичний супровід методистами індивідуальної траєкторії професійної діяльності педагогічних працівників ЗП (ПТ)О (майстри в\н)
http://nmc-pto.dp.ua/doc/2016/innpr_24.pdf
Муха Н.О.
Інформація від методистів ПТУ-6, ДЦПТО, ДЦПО
6.Інформація
щодо проходження методистами ЗП(ПТ)О
дистанційного курсу «Критичне
7. Про
моніторинги методичної роботи в ЗП(ПТ)О
за півріччями на педагогічних радах.
Муха Н.О.
8. Підсумки
заходу. Рекомендації . Пропозиції та відгуки від методистів. Консультування.
Муха Н.О.
Прошу методистів бути готовими до надання інформації про індивідуальний план роботи на 2019-2020н.р.
Структура
індивідуального та групового планування
для методистів, голів методичних комісій, педагогічних працівників.
Напрямки роботи методичної комісії ЗП(ПТО)
_________ на основі організаційно - функціональної
блочно - модульної моделі методичної
роботи та науково-методичного супроводу
педагогічних працівників
Голова методичної комісії ______ПІБ, фах, категорія.______________
Блочно-модульна модель
Методичної
роботи
|
Зміст роботи, науково- методичного супроводу
методиста,голови м.к.,викладача
|
Виконавці
ПІБ
|
Дата проведення
методичного заходу
|
1 модуль
Пізнавальна діяльність методисті
методистів, викладачів
|
Науково-методичний супровід.
Вивчення навчально - методичної літератури
з предметів на 2019-2020н.р.
Теоретична підготовка, яка необхідна в
індивідуальній
методичній роботі кожного педагога. Вибір теми
індивідуальної траєкторії професійного
зростання
|
Члени методичної комісії
|
01.09.2019р.
|
2 модуль
Тематична діяльність
методистів, викладачів
|
Методичний супровід . Самоосвіта (курси,семінари,
тренінги, дистанційне навчання, курси за фахом
Впрова організація
експерименту на рівні предмету. Впровадження
інноваційної методики
навчання. Створення збірника індивідуальних та групових наробок тощо
|
Індивідуальна
траєкторія
професійної
діяльності кожного
педагога
|
Постійно
Грудень 2019р.
|
3 модуль
Практичні досягнення.
Групові форми роботи.
|
Методичний супровід.
Представлення результатів діяльності педагога у
певній формі
Індивідуальний план методичної роботи (досвід )
Презентація авторського проекту. (досвід)
Презентація методичних розробок (посібник,портфоліо,
кейс,збірник уроків – тренінгів,збірник майстер
класів з
проблем компетентнісного уроку інш )
Методичний бенефіс викладача за результатами
виконання завдань і
ндивідуальної м.р.
Презентація досвіду роботи м.к. на педраді.
|
Спільні групові
заходи за
результатами
досягнень.
|
Травень 2020р.
Лютий 2020р.
|
Про вебінар для методистів 26.09.2019р.
Методистам ЗП(ПТ)О про інновації в методичній роботі з
педагогічними працівниками у 2019-2020н.р.
Пройшов
вебінар методистів з проблеми здійснення
науково - методичного супроводу педагогічних працівників на якому була
представлена актуальна розробка Мухи Н.О. методиста НМЦ ПТО за темою
«Удосконалення професійної компетентності
методистів у контексті зміни системи і
вектору методичної роботи в ЗП( ПТ)О в умовах реформування професійної (професійно-технічної ) освіти»;
рекомендована на допомогу презентація
«Педагогам про індивідуалізацію методичної роботи»; відбулася міні-дискусія з
обміну досвідом за участю методистів
ЗП(ПТ)О м. Дніпра про впровадження інновацій в методичній роботі з педагогами .
Матеріали заходу розміщено на сайті НМЦ ПТО (розділи «методичний кабінет»,
«віртуальна методична допомога»), на
блозі « Творчий методист - творчому
педагогу» (сторінки »Методичний супровід методистів», «Індивідуальна траєкторія
професійного зростання методиста.») https://nowmetodinf.blogspot.com/
Методична розробка для використання в роботі.
Удосконалення професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О засобами науково - методичного супроводу в умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти», 26.09.201
Діагностична
анкета методистів ЗП (ПТ)О .
Мета тестування : виявити рівень самопідготовки
методистів(проблеми) до змін в методичній роботі з педагогічними працівниками
як важливої функції освітньої реформи та здійснювати відповідний методичний
супровід їх діяльності.
ПІБ(Повністю)____________________________________________________
ЗП (ПТО ______________________________________________________
Контакти _______________________________________________________
Знайдіть правильні для себе відповіді.
1.Які професійні педагогічні сайти та блоги Ви використовуєте в роботі з
педагогічними працівниками ?
- сайт НМЦ ПТО
- блог «Творчий методист – творчому педагогу»
- сайт «Нова українська школа»
- сайт «Прометеус»
- інші
___________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Яким формам методичної роботи Ви надаєте перевагу в роботі з
педагогічними працівниками?
- масові
- групові
- індивідуальні
3. Назвіть нові технології методичної роботи з педагогічними працівниками в
закладі освіти - робота на ЄМП
- індивідуальні програми,плани м. р. педагогічних працівників
- науково-методичний супровід педагогів на основі розвивального
підходу
4. Який підхід науково-методичного супроводу Ви застосовуєте в
роботі з педагогами в умовах реформування освіти ?
- знаннєвий підхід професійного зростання педагога
- розвивальний підхід професійного зростання педагога
- інший _____________________________________________
5. Чи готові Ви, як методист, до змін в організації методичної роботи
ЗП(ПТ)О в новому форматі?
- Так
- Ні
- (Обгрунтувати відповідь чому ТАК …чи НІ…)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Чи зареєструвалися Ви на безкоштовний дистанційний курс з отриманням
сертифікату?
« Критичне мислення освітянам » рекомендований обласною
методичною секцією методистів.
- ТАК
- НІ
7.Чи маєте ви свій індивідуальний план професійного розвитку
методиста на 2019-2020н.р.
-ТАК
-НІ
Просимо надіслати відповідь на електронну пошту nata.wirna@gmail.com
для реагування та здійснення методичного супроводу (індивідуального)
професійної діяльності методистів ЗП (ПТ)О.
Всеукраїнський вебінар ",який ініційовано в НМЦ ПТО можливостями обласної секції методистів ЗП (ПТ)О .Досвід цікавий для педагогічних працівників які впроваджують метод проектування в методичній роботі.
Посилання на матеріали
Всеукраїнського вебінару.Розділ сайту НМЦ ПТО "методичний
кабінет ПТНЗ " - предствлені творчі напрацювання з досвіду впровадження
методу проектуванння в методичниій роботі.( інформація за 03.06.2019р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар