Методична акція методистів ЗППТО з проблеми формування методичної компетентності педагогів впровадження педагогічної технології дистанційного навчання та змішаного навчання. 01.02.-18.02.2021р.
Інноваційні, позитивні, результативні матеріали (досвід )
- Наказ ЦППРК №1 від 05.01.2021 №03-аг "Про підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками у І семестрі 2020-2021 навчального року", 16.02.2021
- Досвід. Дистанційна самоосвіта педпрацівників Дніпровського ПЗЛ, 16.02.2021
- Звіт. Форми та методи дистанційної методичної роботи в особливих умовах діяльності Кам'янського ВПУ, 16.02.2021
- Педагогічні технології дистанційного навчання (в схемі), 16.02.2021
- Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя НУШ (Л. Гриневич), 16.02.2021
- План вебінару методистів 18.02.2021р., 16.02.2021
Результати участі в « Методичному фестивалі НМЦ ПТО- 2019 «
методистів ЗП (ПТ)
Дніпропетровської
області. (номінація : методико - педагогічні тренінги )
(Узагальнено висновки експертної групи – Муха Н.О. методист НМЦ ПТО )
№
|
ПІБ
|
Назва методичної розробки
|
ЗП(ПТ)О
|
Критерії оцінювання методичних
розробок
|
ВСЬОГО БАЛІВ
|
РЕЙТИНГ по кількості набраних балів.
|
|||
Наявність креативної творчої ідеї, мети,
очікуваних результатів
10 б.
|
Реалізація компетентністного підходу
щодо вирішення завдань психолого-педагогічного тренінгу через формулювання
чітких ефективних завдань та вправ тренінгу;
10.б
|
Рівень застосування
інтерактивних технік, як засобу стимулювання учасників до активної діяльності
під час тренінгу та їх доцільність використання на різних етапах тренінгу; 10 б.
|
Процес розвитку та формування рефлексивних умінь
у педагогів
10 б.
|
||||||
1
|
Ленда
Ірина Григорівна
|
Формування педагогічної майстерності педагогів
шляхом хакатону та тренінгу
|
Дніпровський професійний
залізничний ліцей
|
10
|
10
|
10
|
9
|
39
|
ІІ
|
2
|
Клопінська
Ірина Олександрівна
|
Самоосвіта - шлях до вдосконалення
|
Нікопольський
центр ПО
|
9
|
10
|
10
|
8
|
37
|
ІІІ
|
3
|
Захарченко
Олег Іванович
|
Розвиток соціально-комунікативної та
професійної компетентностей молодих педагогів та формування мотивації учнів
до навчання.»
|
Західно-Донбаський професійний ліцей
|
8
|
10
|
10
|
9
|
37
|
ІІІ
|
4
|
Нушель
Олена Сергіївна
Демченко
Віталія Олександрівна
|
«Подолання тривожності педагогів при
спілкування з учнями під час освітнього процесу та виявлення індивідуального
стилю педагогічної діяльності»
|
Царичанський
аграрний професійний ліцей.
|
7
|
10
|
10
|
3
|
30
|
V
|
5
|
Костюкова
Катерина Станіславівна
|
Тренінгове заняття з педагогічними
працівниками Покровського ЦППРК
|
Покровський
ЦППРК
|
10
|
7
|
6
|
2
|
25
|
VІІ
|
6
|
Стьопіна
Н.В.,
КулалаєваН.В.
Шпеньков
О.С.
Вдовкіна
І.О.
Шевчук
Ю.О.
|
«Конструювання
міждисциплінарних навчальних проектів у закладах професійної
(професійно-технічної освіти»
|
Кам’янський
професійний ліцей
|
10
|
10
|
10
|
9
|
39
|
ІІ
|
7
|
Біла
Оксана Вячеславівна,
Солонець
Надія Віталіївна,
Троцко
Наталія Яківна.
|
Візуалізація в освітньому процесі – запорука
цікавого уроку.
|
Дніпровський
регіональний центр ПТО
|
10
|
10
|
10
|
5
|
35
|
ІV
|
8
|
Совдагарова Л.Б.
|
Педагогічний тренінг. » Розвиток креативних
здібностей педагогів»
|
Криворізький
професійний гірничо-металургійний ліцей.
|
4
|
4
|
10
|
3
|
20
|
VІІІ
|
9
|
Петрова
О.Ю.
|
Креативне освітнє середовище як чинник
формування творчих здібностей здобувачів професійної (ПТ) освіти.
|
Криворізький
професійний гірничо-металургійний ліцей.
|
4
|
5
|
5
|
4
|
20
|
VІІІ
|
12
|
Русанова
Світлана Георгіївна
|
Методико - педагогічні тренінги – сучасна інтерактивна форма роботи з
педагогами.
|
Томаківський
аграрний професійний ліцей
|
10
|
10
|
10
|
10
|
40
|
І
|
Наказ НМЦ ПТО від 01.02.2019р. № 5
Експертна комісія обласного методичного фестивалю
«Професійна (професійно-технічна) освіта Дніпропетровщини:
кращі практики, перспективи розвитку, кроки до успіху»
Номінація «Методико-педагогічні тренінги»
Муха Н.О.
|
методист НМЦ ПТО у Дніпропетровській області;
|
Керницька Т.В.
|
методист НМЦ ПТО у Дніпропетровській області;
|
Середенко–Рожко Л.О.
|
методист Криворізького будівельного ліцею
|
Єсауленко О.О.
|
заступник директора з НВЧ Нікопольського центру професійної освіти
|
Собко Є.С.
|
викладач Софіївського професійного ліцею
|
Аналіз методичних
розробок надісланих на Методичний фестиваль НМЦ ПТО -2019.
номінація : методико -
педагогічні тренінги
Експертна комісія представляє загальний аналіз творчих розробок учасників фестивалю відповідної номінації.
На
методичний фестиваль представлено 12 творчих методичних розробок з зазначеної
номінації.
1.
Методисти знають
(але не всі розуміють) основну структуру та призначення тренінга для педагогів.
2.
40% методистів визначили
тему тренінга – інтуїтивно, з огляду на те які загальні проблеми мають педагоги
в контексті НУШ. (а не з огляду на методичні проблеми педпрацівників певного закладу)
3.
60% методистів (ДПЗЛ,ЗДПЛ,ТПАЛ,ЦАПЛ
,КПЛ, НЦПО,ДРЦПТО, ПЦППРК) використали тестування,анкетування педагогічного
колективу щоб зорієнтуватися , яку тему тренінгу обрати та розробити відповідну
його структуру.
4.
Всі автори розробок
скористалися певними інформаційно - методичними джерелами, але посилання на них
вказані тільки у методистів: КПЛ,ЗДПЛ,ТПАЛ,НЦПО,ПЦППРК ,ЦАПЛ.
5.
Назви тренінгів
більшість методистів запозичила в інтернеті… ( а отже і не тільки…)
6.
Вивчення змісту
тренінгів вказує на те що вправи в усіх дуже схожі; практична частина тренінгів
не чітко виражена, у деяких розробках
надто спрощена.
7.
В тексті деяких
розробок термінологія про сучасні
освітянські процеси,яка нічим
непідтверджена.(досвід методиста з проведення тренінгів у закладі освіти… з
актуальної для педагогів тематики.)
8.
Теоретична частина
переважає над практичною. (що має бути навпаки…)
9.
Теми тренінгів
загального спрямування, або дуже спрощені (і розраховані на студентів а не викладачів – професіоналів,
які на тренінгу мають удосконалювати професійну майстерність)
10.
В усіх методичних розробках наявні елементи
реалізації науково-методичного
підходу, новизни,акценти на креатив, творчість, мобільність ,рефлексію
педагогів.
Висновки:
-
методисти
ЗП(ПТ)О мають удосконалювати методику
проведення педагогічних тренінгів як ефективної форми методичної роботи;
-
тематика
тренінгів має відповідати запитам педагогічних колективів ;
-
засобами
тренінгових технологій допомагати викладачам,майстрам виробничого навчання вирішувати
проблеми професійної компетентності;
-
досвід
роботи за тренінговими технологіями зазначених методистів, можливо
використовувати в закладах професійної (ПТ)освіти Дніпропетровщини.
24.01.2019р. 10.00 .ПТУ-2 м. Дніпро ,
семінар методистів ПТНЗ області.
Завдання методистам:
1. Подаємо інформацію (електронні адреси), заявки на презентацію про створення електронних методичних кабінетів , віртуальних МК після лютого 2018 р.
2. Методисти які створили вже зазначені ресурси , мають переглянути та оновити їх зміст .
3. На семінар приймаємо заявки на презентацію досвіду створення методичного та освітнього середовища ПТНЗ.
2. Методисти які створили вже зазначені ресурси , мають переглянути та оновити їх зміст .
3. На семінар приймаємо заявки на презентацію досвіду створення методичного та освітнього середовища ПТНЗ.
Немає коментарів:
Дописати коментар