Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

вівторок, жовтня 27, 2020

Нові виклики в організації навчально-виховного процесу ЗП(ПТ)О та особливості методичної роботи з педагогами в 2020-2021 н.р. (Путівник по сайту НМЦ ПТО та блогу «Творчий методист – творчому педагогу» )

 29.10.20р. вебінар методимстів ЗП(ПТ)О  . НМЦ ПТО. Онлайн.12.00- 13.00

Нові виклики в організації навчально-виховного процесу ЗП(ПТ)О та особливості  методичної роботи з педагогами в 2020-2021 н.р.   (Путівник по сайту НМЦ ПТО та блогу «Творчий методист – творчому педагогу» )

 матеріали також розміщено на сайті НМЦ ПТО розділ  "методичний кабінет"

Вектор-1  Методична робота в ЗП(ПТ)О:  Інформування про новації в методичній роботі Змішане навчання. Дистанційне навчання - 2020-2021н.р.

Https://mon.gov.ua/ua/npa/deyaki-pitannya-organizaciyi-distancijnogo-navchannya-zareyestrovano-v-ministerstvi-yusticiyi-ukrayini-94735224-vid-28-veresnya-2020-roku

 З 16 жовтня 2020 року, набуло чинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Воно розширює можливості для дистанційного навчання учнів – як за дистанційною формою здобуття освіти, так і при використанні технологій дистанційного навчання в інших  формах здобуття освіти.

Нове Положення було затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224.

“Ми розуміємо, що дистанційна освіта не може замінити справжнього очного навчання. Діти мають соціалізуватися, особливо в початковій школі. Через пандемію коронавірусу весь світ шукає альтернативні шляхи для економічного та соціального життя. І галузь освіти – не виняток, адже для нас важливо, щоб освітній процес тривав та був якісним і безпечним. Дистанційне навчання є перспективною сферою розвитку освіти в умовах її цифровізації. Водночас таке навчання у разі потреби дозволяє забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти, а також неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 

Дистанційна форма здобуття освіти залишається виключно добровільною і потребує подання відповідної заяви про зарахування/переведення від батьків. Але відтепер для навчання за дистанційною формою учням не потрібно мати високий рівень навчання (10-12 балів) – таку можливість має будь-який учень для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.

Технології дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти (денній, вечірній, педагогічному патронажі тощо) можуть використовуватися для проведення оцінювання, консультацій, вивчення окремих тем з предмета. 

Також їх можна використовувати для надання додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг для осіб з особливими освітніми потребами, якщо в населеному пункті, де проживає учень, відсутні відповідні фахівці, що надають такі послуги. 

Технології дистанційного навчання дозволяють продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).

У документі також врегульовано можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідують заклад освіти для очних занять, решту часу навчаючись дистанційно.

Положення передбачає, що обов’язково мають враховуватися інтереси учнів під час дистанційного навчання:

·         організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;

·         під час дистанційного навчання мають створюватися умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з ООП з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;

·         заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надання їм підтримки в освітньому процесі;

·         для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв'язку тощо;

·         організація освітнього процесу обов’язково здійснюється з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних, а також санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, часу для виконання домашніх завдань тощо. 

З метою забезпечення прав педпрацівників у Положенні вказано, що організація дистанційного навчання має здійснюватися у межах їх робочого часу.

У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалюватиме педрада.

Нагадаємо, Уряд рекомендував закладам загальної середньої освіти встановити канікули з 15 до 30 жовтня, а у наступний період передбачити можливий перехід на дистанційне і змішане навчання з урахуванням епідеміологічної ситуації.

 

Коментар до Наказу МОН від 16.10.2020р. № 1115  Що і як роботи методисту  ЗП(ПТ)О?

Вектор  -2  Дистанційне навчання  - це перспектива  розвитку освіти в умовах її цифровізації.

Конкурентноспроможне середедовище педагогічного колективу – запорука якісного  розвитку і функціонування  ЗО  в нових реаліях  освіти.

     Методичний супровід:

-          Педагогічний колектив ,у разі потреби, зобов’язаний   забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти - підвищення якості навчання:

формування відповідних компетентностей   викладачів та майстрів в\н щодо  впровадження дистанційного та змішаного навчання, розробка індивідуальних планів навчання здобувача освіти (які навчаються за індивідуальним планом);залучення  викладачів  до оволодіння цифровими технологіями та їх методичний супровід; навчання педагогів (тренінги) у контексті створення нового методичного контенту для учня (учениці): (навігація по блогу викладача предмету, (майстра в\н); пам’ятка учневі про безпечну поведінку в інтернеті;   як збирати необхідну інформацію в інтернеті  за завданням викладача;  як відрізнити фейкову інформацію від  правдивої,достовірної; що означає плагіат (Закон «Про авторське право»)  та як від нього позбавитися; правила роботи у віртуальній лабораторії, кабінеті, на віртуальній  екскурсії тощо…»Пам’ятка викладачу: Створення навчальних ігор за онлайн програмами. Застосування  цифрових технології – засіб підвищення якості навчання здобувачів освіти » . Допомога керівникам методичних комісій щодо створення контенту « Здобувачеві освіти про пошук власних ресурсів самоорганізації  навчання з кожного навчального предмету ». Вище зазначені методичні пропозиції мають стати змістом роботи предметних методичних комісій.

- Неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин

методичний супровід:

Створення сайтів методичних комісій ЗО (може бути  внутрішній конкурс)

запропонувати  підвищення кваліфікації з цифрових технологій; визначити ресурси кожного викладача, майстра в\н ;

провести тренінги з дистанційних технологій і  форм навчання (в тому числі курси  НМЦ ПТО) ) курси, використати освітні професійні платформи для самоосвіти педагогів за їх запитами;

-           провести навчальні семінари «Форми та технології дистанційного навчання здобувачів освіти» , «Методика відстежування результатів навчання учнів »,

-          Інструктивно-методичні наради   (варіан онлайн) на тему:  про організацію кожним викладачем змішаного, дистанційного навчання;  досвід викладачів та майстрів в\н  щодо організації навчання учнів в нових освітніх реаліях; інші питання методичної роботи. 

-          підготувати викладачів та майстрів в\н , які навчатимуть  осіб з ООП (індивідуальні програми розвитку)

-          вище зазначені заходи провести з керівниками методичних комісій

-          У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалюватиме педрада.

Методист вивчає досвід роботи методичних комісій,педагогів у  період змішаного чи дистанційного навчання і представляє на педраді, на конкурсах, фестивалях  НМЦ ПТО. (очно чи онлайн)(здійснює методичний маркетинг перспективного досвіду)

Аналітична таблиця формування компетентності  педагогічного колективу з використання цифрових технологій  під час   організації змішаного  та дистанційного    навчання  (методичними комісіями) в  ЗПО  (приклад)

Методист має володіти інформацією про рівень компетентності кожного  педагога з  даної проблеми і допомагати  самоудосконалюватися.

 як приклад 

Метод.

комісія

ПІБ педагога

посада

Використовує онлайн-сервіси змішаного і дист. навчання.

Курси,

сертифікат.


Форми дистанційної комунікації осв. процесі

Програми для перевірки знань

Потребує методичної допомоги

1

 

Сусп.д.

 

 

Котенко П.П.

 

Викл. сусп.д.

Classroom ,

Viber

 

блог, ел. листування

 https://www.ed-era.com/;

-           

2

Природн.матем.

  ПетренкоІ.П.

 Викл. фізики

-           Viber,

Ел. пошта, Viber,

-           

Пройти курси з дистанц. та змішаного навчання

3

Проф. підг. електрогазозварників

Кравченко Л.Д.

Викл. укр.. мови

Classroom ,

 

Ел. пошта, Viber,

-           

Пройти курси створення тестових завдань https://courses.ed-era.com/


Самоосвіта    методистам  та   педагогам. 2020-2021н.р. Актуальний курс - безкоштовно.

          https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-DECIDE+1+2020/about

                                      Курс  : »Дистанційне та змішане навчання»

В цьому контексті методисти планують та організовують методичну роботу з педагогічними працівниками на основі 3-х підходів:

1-      компетентнісний (формування нових компетентностей педагогів та майстрів в/н)

2-      розвивальний (курси, тренінги,семінари…)

3-      результативний (позитивний досвід, якісний показник навчання)

 

Досвід організації навчального процесу за дистанційною формою навчання ДРЦПТО

 

·         «Методичний моніторинг кабінетів методичної роботи ЗП(ПТ)О», 03.02.2020

 

Індивідуальне планування методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019

Методисту про тренінг, 31.10.2019

Сайт НМЦ ПТО.  НМС   в період епідеміологічних ускладнень 2020-2021 н.р.         

Путівник для методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019

Блочно модульний план роботи, 31.10.2019

«Удосконалення професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О засобами науково - методичного супроводу в умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти», 26.09.2019

  Авторський блог «Творчий методист – творчому педагогу.»

Посилання  https://nowmetodinf.blogspot.com/

https://osvita-omr.gov.ua/onlajn-servisy-dlia-vchyteliv/

Онлайн сервіси для викладачів  з організації дистанційного навчання.

Платформа дистанційного навчання для педагогів,методистів.

НМС - як технологія неперервної  освіти в міжкурсовий період педагогічної діяльності  розглядається як певна послідовність дій, які мають забезпечити конкретний результат. Зіставлення підходів до науково - методичного супроводу як до процесу, системи та технології дозволяє встановити деякі спільні ознаки. Це визначення перспективної мети та проміжних цілей, змісту, методів, етапів НМС, розробка критеріїв, за якими можна здійснювати моніторинг досягнення результату. Така технологічність науково-методичного супроводу надає йому перевагу при запровадженні в практику післядипломної освіти, навчально-методичних центрів .   

Характеристика технології науково-методичного супроводу.

 Технологію НМС ми розглядаємо в широкому соціальному, професійному і педагогічному контекстах. Вона дозволяє подолати відірваність міжкурсового періоду та курсів підвищення кваліфікації, забезпечити неформальну неперервність післядипломної освіти педагогічних і керівних кадрів. Ця технологія передбачає залучення до вирішення педагогічних проблем широкого кола фахівців.

Суб’єкти НМС не вирішують проблеми один одного, а здійснюють обмін думками, досвідом, інформацією, забезпечують всебічне обговорення проблеми та можливих підходів до її вирішення.

Визначальними основами технології НМС є:

• демократичність – можливість урахування різних підходів, точок зору, колегіальність у прийнятті певного рішення;

 • ситуація вибору – створення декількох варіантів програм, моделей діяльності, методик, які забезпечують передумови для свідомого вибору;

 • самореалізація – розкриття особистісного потенціалу кожного учасника педагогічного процесу;

• співтворчість – спільна діяльність суб’єктів, які прагнуть досягти нових кількісних і якісних результатів;

    НМС як технологія що використовує методист дає можливість педагогам опанувати позицію суб’єкта розвитку професіоналізму, обрати певний варіант супроводу за спрямованістю, змістом, формами або терміном проведення. Охарактеризуємо більш детально загальну технологію НМС. Оскільки технологія розкриває послідовність операцій у наближенні до кінцевого результату, визначимо етапи науково-методичного супроводу, а для кожного етапу – проміжні цілі та провідні методи. НМС має здійснюватися відповідно до суттєвих ознак педагогічної технології, які вже зазначено.

     Науково-методичний супровід методиста ЗП(ПТ)О – це технологія процесу безперервної професійної взаємодії суб’єктів педагогічної діяльності щодо професійного розвитку або з метою розробки, обґрунтування, практичного впровадження, апробації інноваційних підходів до вирішення актуальних проблем ЗО. До такої взаємодії методист  долучає педагогів, керівників органів управління освітою, керівників ЗО, учених, викладачів вищих навчальних закладів, громадських діячів.  Основні етапи технології НМС. Перший етап пошуковий. На ньому відбувається формулювання й осмислення проблеми, для вирішення якої необхідний інноваційний підхід. На цьому етапі здійснюється збирання, узагальнення й уточнення інформації, яка стосується даної проблеми, а також аналізується теорія і можливі аналоги вирішення проблеми на практиці. Другий етап – етап моделювання. На ньому відбувається структурування діяльності, яка має призвести до вирішення проблеми. На цьому етапі доцільно дотримуватися логіки побудови педагогічної системи, тобто визначати мету, зміст, методи, розробляти критерії результату. Якщо на першому етапі здійснювався пошук можливих шляхів вирішення проблеми, то на даному етапі накопичена інформація систематизується. Третій етап – проектувальний. Суб’єкти інноваційної діяльності проходять спеціальну підготовку, уточнюються деталі, визначаються і створюються умови, необхідні для впровадження інновацій. На четвертому етапі інноваційна діяльність здійснюється на практиці, тобто це – етап впровадження. Метою його є реалізація раніше запланованої послідовності дій, спостереження за результатами. П’ятий, завершальний етап, є етапом рефлексії. Отримані результати зіставляються з поставленою метою, аналізується ступінь реалізації ідей, робляться висновки. Найважливішим аспектом етапу рефлексії є самооцінка діяльності кожним суб’єктом інноваційного процесу. За цією технологією можна здійснювати науково-методичний супровід діяльності педагогічних працівників, у тому числі у процесі атестації/сертифікації/вивчення та узагальнення досвіду; запровадження інновацій; діяльності навчальних закладів тощо. Це об’єкти НМС.  Інтерактивні методики науково-методичного супроводу

Технологія НМС передбачає використання різноманітних інтерактивних методів роботи з педагогами.

1. Ділова гра – це імітація ситуації з моделюванням професійної діяльності за попередньо встановленими правилами, у якій важливим є процес, а не результат. Мета ділової гри – визначити власне ставлення до проблеми, затвердитися у власній позиції. У ході гри порівнюються різні підходи, робляться спроби використання різних варіантів власної діяльності й аналізується різноманітна реакція інших людей на різні обставини і рішення. (можна знайти онлайн освітню інтернет-  платформу для освітян.)  

2. У професійних тренінгах (опанування певних інтернет- технологій  ) переважають мотиви співробітництва, прагнення до особистісного і професійного росту. Тренінг передбачає поетапне навчання з максимальним використанням активних методів практичного освоєння різноманітних прийомів діяльності.

3. Модерація – метод, спрямований на розкриття потенційних можливостей людини. В основі модерації лежать спеціальні технології, які дозволяють здійснювати процес вільної комунікації, обміну думками, що сприяє прийняттю правильного рішення у сфері професійної діяльності за рахунок актуалізації внутрішнього потенціалу людини. При цьому індивідуально значуще стає колективно значущим.

4. Консультування достатньо поширений метод. Консультування – це певним чином організована взаємодія між консультантом і клієнтом, спрямована на глибоке усвідомлення, осмислення проблеми, результатом якої є обґрунтоване прийняття рішення. У результаті прийнятого після консультування рішення діяльність одного спеціаліста або організації в цілому повинна зазнати позитивних змін.

Супервізія поєднує можливості консультування і модерації. Супервізія представляє собою консультування і супровід одного спеціаліста іншим, більш досвідченим, проте без контролю й оцінювання. Супервізія є психологічно комфортним способом виправлення помилок у професійній діяльності. ( технологія ефективна в роботі з викладачами -початківцями)

НМС

5. Проєкти професійного розвитку педагогів

 – це спеціально сконструйоване розвивальне професійне середовище, яке спрямоване на створення системи безперервної освіти в міжкурсовий період. У проектах професійного розвитку реалізується рівнева структура системи безперервної освіти в міжкурсовий період, яка передбачає підготовку та сертифікацію педагога.

   Проєктне навчання орієнтоване на розкриття додаткових практичних можливостей в результаті засвоєння нових умінь і навичок

Науково-методичний супровід:

  Тематичний проєкт  (за запитами і замовленнями педагогів);

Самоосвітній проєкт  (для науково-методичного супроводу самоосвіти);

6.Взаємодія у соціальних мережах. (ефективна під час впровадження дуальної форми навчання)

  Означена технологія передбачає залучення до процесу професійного розвитку педагогічних працівників регіону в міжкурсовий   період, всіх потенційних партнерів та комплексу їхніх ресурсів.

Партнерами, яких залучають  до мережевої взаємодії, можуть бути такі спільноти:

·         Представники галузей виробництва

 · університети;

· інститути післядипломної освіти;

· міські (районні) методичні кабінети (центри);

· провідні навчальні заклади;

 · педагоги, які в проєктах професійного розвитку набули статусу тренерів, тьюторів, експертів та консультантів;

· наукові установи;

· громадські організації;

 · міжнародні проекти.

Для самоосвіти методиста.

Топчій В.Г . (ЗДЦ ПТО)Блог методиста. https://topchijvalentuna.blogspot.com/

Солонець Н.В. (ДРЦ ПТО ) – методист – блог для медпрацівників.

https://nsolonets.blogspot.com/

Для самоосвіти методистів та педагогів:

https://mon.gov.ua/ua/news/vidsogodni-nabuvayut-chinnosti-onovleni-umovi-distancijnogo-navchannya-u-shkolah

Вектор – 3.   Впроваджуємо технології дуального навчання (Наказ МОН № 735 від 25. 05.20р. )

Про роль методиста ЗП(ПТ)О щодо оволодіння викладачами та майстрами в\н технологією дуального навчання та її впровадження в освітньому процесі:

1.      Методичне інформування про інноваційну технологію – дуальне навчання-дуальна освіта. ( кого?, про що-тематика ?, де ?, коли?, яким чином-в якій  формі?) (зібрано матеріали,пам’ятка,презентація ,тошо)

2.      Науково-методичний супровід педпрацівників за їх  запитами.( методика виконання навчальних програм, стандартів з професії, оформлення методичної документації, поширення досвіду)

3.      Тренінгові заняття за зазначеною тематикою - технології дуального навчання по відпрацюванню етапів її впровадження спільно з НМЦ ПТО.

4.       Робота з керівниками методичних комісій професійного спрямування

5.      Робота з творчою групою, яка створена з метою вивчення і впровадження  відповідного досвіду дуального навчання.

Використати інформацію: до  перегляду  матеріалів МОН,  досвіду методичного супроводу та впровадження в межах Всеукраїнського експерименту дуального навчання і дуальної освіти в ЗП(ПТ)О

 

Презентації досвіду впровадження дуальної системи навчання . Всеукраїнський експеримент.

Презентація 29.08.2018

Міністерсво освіти і науки України

Державний навчальний заклад «Львівське вище професійне художнє училище»

ВПУ №33 м. Києва

Державний навчальний заклад “Запорізьке машинобудівне вище професійне училище”

Дуальна система Німеччини

 

   (Наказ МОН № 735 від 25. 05.20р. ) опрацювати на інструктивно-методичній нараді, з керівниками методичних комісій за профілем. Акцент  на роботі з педагогічним персоналом  професійної підготовки, який готується чи вже працює в проекті впровадження дуального навчання

Вектор -4  Підготовка до атестації-2021 р. педагогічних працівників -

 Навігатор по блогу «Творчий методист – творчому педагогу» Методичний супровід

Публікації на блозі Мухи н.о.  : https://nowmetodinf.blogspot.com/

Архів блогу за   13.12.2019р.

Підвищення якості освіти як основного напрямку оновлення науково - методичної роботи засобами методичного кабінетув ЗП(ПТ)О

22.10.20р.  Сторінка «Атестація та підвищення кваліфікації методистів ЗППТО»

22.10.20  Матеріали, які є платформою й допомогою  для підготовки до чергової атестації методиста, викладача, майстра в\н. в 2021р. 

   Нагадую що методисти атестуються за загальноприйнятими законодавчими нормами що й педагоги. Методисти які атестуються на вищу категорію мають готувати матеріали з досвіду методичної роботи з педагогами, керівниками методичних комісій, майстрами в\н. Презентувати методичні розробки (збірники, посібники, пам'ятки, вказівники,узагальнені проєкти з методичної роботи ,які мають адресну допомогу, участь в експериментах, досвід впровадження технології дуального навчання, досвід: застосування моніторингових технологій, діагностування, проведення підсумкових заходів з методичної роботи м.кабінету. Досвід методичної роботи з педагогами в період епідемії ...організації дистанційного навчання викладачів та майстрів в\н. інше... Збірки тренінгів авторських, майстеркласів,роботи шкіл,творчих лабораторій, досвід роботи з методичними комісіями ЗППТО. ) Методичні матеріали мають відображати практичний досвід методиста та його результаитвність, новизну ; включати методичні розробки методиста( орієнтовані на запити педпрацівників та досягнення позитивних результатів)

Методична допомога, яка закцентовує  розкриття власних досягнень професійної діяльності. Також буде врахована участь методиста в заходах НМЦ ПТО, під час роботи   обласної секції методистів та реалізації відповідних пріоритетів діяльності.(Пріоритети розміщено на сайті НМЦ ПТО р. «Методичний кабінет») Педагоги, які проходять чергову атестацію представляють  документ про підвищення кваліфікації.

 Досвід організації навчального процесу за дистанційною формою навчання ДРЦПТО.Моніторинг оновлення роботи методичного кабінету ДПТНЗ «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» ( досвід роботи в період карантину), 24.06.2020

  «Методичний моніторинг кабінетів методичної роботи ЗП(ПТ)О», 03.02.2020

Індивідуальне планування методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019

Методисту про тренінг, 31.10.2019

Сайт НМЦ ПТО.  НМС   в період епідеміологічних ускладнень 2020-2021 н.р.         

Путівник для методиста ЗП(ПТ)О, 31.10.2019

Блочно модульний план роботи, 31.10.2019

«Удосконалення професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О засобами науково - методичного супроводу в умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти», 26.09.2019

  Авторський блог «Творчий методист – творчому педагогу.»

Онлайн сервіси для вчителів та методистів з організації дистанційного навчання.

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-DECIDE+1+2020/about

 Курс дистанційного та змішаного навчання для педагогів,методистів


                                           Затверджую

                          Директор ЗП(ПТ)О ______________ 

План  методичної допомоги  педпрацівникам щодо

впровадження  елементів дуальної  (освіти) технології  навчання ЗП(ПТ)О  у 2020-2021 навчальному році

№ з/п

Назва заходу

 

Термін виконання

Відповідальний

1

2

3

4

1

Провести семінар педпрацівників  «Дуальна форма навчання – шлях до підвищення якості професійно-технічної підготовки»

Листопад

20р.

Методист,керівник робочої групи з впровадження д.н.

 

Провести тренінг для керівників метод. комісій проф.. підготовки,майстрів в\н  «Алгоритм та  орієнтири упровадження  дуальної форми навчання»

Листопад-2020р.

Методист , творча група педпрацівників

2

Підготувати план надання методичної допомоги майстрам в\н ,які впроваджуватимуть (впроваджують)  дуальне  навчання на виробництві(за їх запитами) в контексті загальної програми ЗО

Листопад

2020р.

Методист, старший майстер,творча гр.,майстри в\н

3

 Погодити з НМЦ ПТО навчальні плани та програми з професій(……), здобувачі освіти яких  готуватимуть за дуальною формою навчання.(згідно Угоди)

До травня 2021р.

Методист, заст.д. керівники м.к.,майстри в\н,викладачі, тв.. гр.

4.

Проводити  моніторинги застосування технології  дуальної форми навчання в навчальних групах  ЗП(ПТ)О у професійну підготовку.

Постійно

.

Методист,керівники методичних комісій

5

Створити на сайті ЗП(ПТ)О  рубрику «Дуальна форма навчання»

Листопад

 2020 р.

методист

6

Рекомендувати та популяризувати  майстрам в\н всеукраїнський та регіональний досвід з д.н. ЗП(ПТ)О

Постійно,раз на місяць

 

методист

1

2

3

4

7

Презентувати на педраді  досвід майстра в\н

_________  з впровадження дистанційного навчання на виробництві

2021р.

 

Методист, керівник м.к. професійної підготовки

 

8.

Підготувати Збірник методичних матеріалів з впровадження технології д.н.  необхідних майстру в\н (для затребуваних  професій)

 

2020р.

грудень

 

Ст. майстер, методист,

9

 

 

 

 

Методист _______________________    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2 коментарі:

  1. Доброе утро, Наталья Алексеевна. Вчера, к сожалению, не удалось подключиться у вебинару. Спасибо огромное за блог, всю информацию приму к сведению.Будем работать.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. Вся інформація на блозі стосовно консультації від 29.10.20 З повагою Муха Н.О.

    ВідповістиВидалити