Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

четвер, жовтня 31, 2019

Моніторинги,анкетування методистів методичних кабінетів ЗППТО

10.07.20р.

Шановні методисти , за прикладом, прошу надіслати матеріали Моніторингу роботи методкабінетів під час карантину в дистанційному режимі. Відобразити ваші методичні  нововведення. (не пізніше 10.08.2020р. )
на сайті НМЦ ПТО 
інформація на сайті ДРЦ ПТО р." Методична робота "
На підставі методичного Листа НМЦ ПТО  від 15.01.20р. № 13/4-14
"Про моніторинг роботи методичних кабінетів ЗППТО" (2 частина, завершення.























03.02.2020р. 
Моніторинг  оновлення роботи методичних кабінетів (І етап. ) Станом на 03.02.2020р.  Моніторинг надали методисти 22 ЗП(ПТ)О : ДЦПТО,КПБЛ, МПЛ, ВПУ-17, КПГМЛ,ПТУ-74, МВПУПІТ,ЗПЛ,ЗДЦПТО, КПЛ, КПГМЛ, ППЛ,ПТУ-79,КНВЦ,МЦППВ,ПЦППРК,ДРЦ ПТО,СПЛ,Соф.ПЛ,КЦПОММ,ДЦПО,КПГЕМ. Чекаємо інформацію від інших . 







Аналіз діагностування методистів ЗП (ПТ)О щодо готовності працювати в нових умовах інноваційної  освіти.
 На даний момент станом на ( 15.11.19р. ) 
взяли участь в діагностуванні 31 методист  з 30  З П (ПТ)О протягом вересня - жовтня 2019р.: ДРЦПТО,НЦПО,ДЦПО,ЗДЦПТО,ВПУ-17, ВПУ -55, ПТУ-48,КПЛ,ДПЗЛ,
 КПТМЛ,КЦППРКБА(1,2 к.)КЦПОРКТРС, ПГЛ, ПЦППРК, ПТУ-6, СПЛ, ЦППРК-1,  ПТУ-2, ПрПЛ, ПТУ-79, ЦАПЛ, ЗПЛ, КНВЦ ,СОФ.П Л МВПУПІТ, ДЦПТО,ДВПУБ,ДЦПТОТС,ТПАЛ, КЦПОММ .  
       Під час вивчення змісту наданої інформації  (діагностичні анкети ) від методистів виявлено що :
-          Методисти мають проблеми згідно з діагностуванням за 7 питаннями  з  46 позицій.  Вони отримають методичний супровід з проблем методичної роботи.
-         Всі методисти надають перевагу в отриманні методичної допомоги сайту НМЦ ПТО, блогу «Творчий методист - творчому педагогу» (Муха Н.О.). Користуються сайтами, які рекомендовано МОН та професійними педагогічними сайтами.
-         Практикують індивідуальну та групову м.р. з педагогічними працівниками -97%
-         Знають про нову функцію методиста: «Науково-методичний супровід педагогічних працівників та його особливості на основі розвивального підходу. » - 100%
-         Тільки 46%- знають і розуміють  про зміни в підходах до оновлення м.р. в контексті Закону «Про освіту»
-         Разом з тим  89% - стверджують що готові до змін у професійній  діяльності в нових умовах.(маніпулювання термінами – доказ цифри 46% та 89%, завищений рівень інформаційної компетентності методиста)
-         29%  методистів  вирішують проблему переходу в умовах реформування   освіти від  знаннєвого  до розвивального підходу НМС  в методичній роботі з педагогічними працівниками ЗП (ПТ)

Висновки:
1. Зібрана інформація буде використана для надання дієвої методичної допомоги окремим методистам.
2.  Методисти вчаться працювати в нових умовах і створюють  середовище НМС  характерне для їх  закладів освіти. 3.   Розпочато застосування в методичній роботі нової технології «науково-методичний супровід педагогічних працівників»  шляхом  інформальної , неформеної,формальної освіти.     
 4. Кожен методист має свою програму самовдосконалення, постійно займається самоосвітою й отримує методичну допомогу зазначених сайтів  на замовлення.
 1.місце -  НМЦ ПТО
  2. місце - «Творчий методист – творчому педагогу»
  3. місце – професійні педагогічні  сайти
   4. 29  методистів (які не виконали завдання попереднього (26.09.19р.) засідання обласної секції методистів за місяць жовтень 2019р. )   
     5.   не використовують   методичний супровід НМЦ ПТО в період між атестацією  і не  долучаються до комунікації  в професійному  регіональному просторі. Отже є проблеми з формуванням    комунікативної компетентності  методиста ЗП (ПТ)О !
 Дякую методистам, які взяли участь в діагностуванні, прагнуть змін, готові розвивати  комунікативну компетентність  з колегами під час нових викликів та вирішувати їх в педагогічній спільноті. 

Моніторинг діяльності ВМК   при методичних кабінетах ЗП ПТО створених станом на 2019- 2020н.р.
( Загальна інформація на підставі аналізу переглянутих роздлів "методична робота " та ВМК  на сайтах освітніх закладів( жовтень 2019р. ).

    Після того, як пройшов конкурс на кращий ВМК - лютий 2018р.(в рамках роботи секції методистів ПТНЗ ) тільки ВПУ-17,НЦПО,КПГМЛ, МВПУПІТ, ДПЗЛ, КПГМЛ, ЦАПЛ, ПТУ-2.   продовжують використовувати ВМК, як засіб підвищення професійної,методичної  компетентності викладачів. В інших, в основному методичний супровід педагогів здійснюється за традиційними підходами. На деяких сайтах застаріла інформація, яку виставили в 2013- 2017р.р. Немає методичної інформації про плани  роботи методичних кабінетів на 2018-19 н.р. 2020р. ...  Зрозуміло, чому немає заявок на презентацію ВМК, ЕМК. Методисти не створили , засобами сайтів ЗППТО , ІКТ  освітнє, методичне середовище.
      Порада методистам. Перегляньте ВМК
https://kpgmlmetoduka.blogspot.com/p/blog-page_75.html

1. Спланувати всім, власну самоосвіту на 2020р.  щодо застосування ІКТ технологій у методичній роботі з педагогічними працівниками.
2. Ситематично працювати над проблемою створення методичного середовища на базі МК  засобами ІКТ.
3. Через ІКТ здіснювати методичний маркетинг на базі методичного кабінету ЗППТО.


Далі буде...
     Чекаємо на інформацію в період дистанційної форми роботи з педколективами,шановні методисти.  (Маю на увазі моніторинг МК в період карантину.) до 10 серпня 2020р. 

 

3 коментарі: