Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

вівторок, грудня 17, 2024

Актуальна методична допомога-2025



 

Оновлення науково-методичної  роботи методиста в профтесі -2024-2025н.р. 

https://nmc-pto.dp.ua/?plus=other&name=mkab&title=%CC%E5%F2%EE%E4%E8%F7%ED%E8%E9%20%EA%E0%E1%B3%ED%E5%F2%20%C7%CF(%CF%D2)%CE

Оновлення науково-методичної роботи методиста ЗПО  через   індивідуалізацію методичного супроводу діяльності  педагогів  

Сучасна система методичної роботи передбачає забезпечення реалізації основних положень  концепцією НУШ і зорієнтована на стратегічну мету забезпечення нового, більш високого рівня якості освіти, Графік роботи методичного кабінету(складова методичного сервісу ) має відповідати запитам педагогічного колективу, окремих педагогів,тимчасово створеним методичним об’єднанням з урахуванням  змісту їх діяльності :створення тимчасових методичних об’єднань, майстер-класи, школи педагогічної діяльності різні за тематикою,творчі групи.

Супровід  індивідуальної професійної траєкторії  кожного  педагога  на основі методичного сервісу. Замовником такого супроводу має бути особисто педагог.

Пам'ятка методисту.  

Критично мислимо - навичка ХХІ століття.

1.                
Методисти мають знати
професійні сайти : "Академія інноваційного розвитку освіти " (МОН, НАПНУ)
http://www.airo.com.ua/metodichniy-posibnik-multimediyniy-kompleks-na-dopomogu-vchitelyu/ 

2.    Методичний кабінет -   інформаційно-методичний  центр, науково – методичної,  практичної роботи, методичного сервісу, діагностування  та моніторингу  результатів  індивідуальної  педагогічної діяльності кожного, яка направлена на підвищення якості навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

3.Фактори індивідуалізації  та мотивації роботи методиста з педагогічними працівниками ЗПО 

Ø  Фактор перебудови традиційної  методичної роботи  від знаннєвого підходу до розвивального за інтересами,  запитами  і побажаннями педагогічних працівників .

Ø   Фактор формування теоретичних та практичних  компетентностей  за потребами педагога:

-  створення умов для всебічного, неперервного, професійного  розвитку  та  індивідуального  росту  кожного  педагога діяльність якого направлена на підвищення якості навчання  здобувачів освіти  з предмету;

Ø  Фактор  самоосвіти  кожного педагога за індивідуальним планом: 

-підготовка індивідуального кейсу педагогу  «Актуальні курси з підвищення кваліфікації.»;

-формування методичної компетентності  молодих спеціалістів через індивідуальну роботута й тих що прийшли в ЗПО з інших галузей діяльності;( планування, розробка уроку формування  предметних компетентностей, тощо )

- фактор індивідуального методичного супроводу  розвитку творчих   педагогів   - методичні  поради за індивідуальними запитами(розробка проєкту, авторської концепції, творчого звіту ) ;

- розробка  тематичних пам’яток, вказівників, глосаріїв понять  за індивідуальними інтересами; пошук спеціалізованих професійних сайтів за заданою тематикою кожного педагога.

Ø  Фактор реалізації педагогічної свободи:

-супровід впровадження  індивідуальних методичних проєктів педагогів, реалізації авторських концепцій,допомога при розробці й проведенні  майстер-класів.

- надання методичної допомоги в розробці авторського методичного контенту, програм, власної системи оцінювання та заохочування з.о.,

Ø  Фактор індивідуального  наставництва в методичній роботі.

Допомога  початківцю в обранні  наставника – педагога та наставника на  виробництві (за потреби). Наставник працює з початківцем в індивідуальному режимі за планом складеним разом .

Ø  Фактори індивідуального консультування,стажування.

  Методист виходить з практичних потреб ЗПО і кожного педагога зокрема.

     Необхідно за допомогою анкетування,діагностування,перевірки документації

 календарного планування,теоретичного журналу,зошитів отримати необхідну інформацію та спланувати консультацію під час якої надаються конкретні поради  з різних питань щодо підвищення якості освіти, проведення компетентнісних уроків, грамотного планування тощо. Педагог має бути готовим до з’ясування ефективності консультації.

Ø  Фактор створення індивідуального освітнього онлайн простору, середовища педагога  та комунікаційних зв’язків.

-         Методична допомога в розробці індивідуальної моделі онлай та офлай навчання, комунікації зі здобувачами освіти педагога

-         Методичний супровід формування ІКТ компетентностей кожного викладача.

Ø  Фактор формування нових можливостей окремого педагога.

- Застосування методу спостереження та супроводу реалізації  індивідуальної професійної траєкторії на практиці.

  - Методичний супровід формування індивідуальних  вмінь та навичок педагога  в розробці авторського методичного контенту : позитивний,перспективний  досвід, посібник дидактичних матеріалів, навчання здобувача освіти  за індивідуальною програмою, збірник  уроків за компетентнісною технологією  навчання,  підготовка статті в ЗМІ, авторська модель видів навчання в дистанційному  режимі.

- Методична допомога створення сайту, блогу ,вибору платформи навчання з  предменту. Інше.

- Методична допомога педагогу в організації проведення авторських  методичних  заходів:методичний бенефіс,методична панель,авторська виставка - презентація досвіду з реалізації індивідуальної концепції.       


                         Функції  індивідуального методичного супроводу кожного педагога:

Діагностування, анкетування кожного педагога .Виявлення педагогічних проблем 

Формування запитів від педагогів на мотиваційній основі.

 .Інформаційна і навчальна функції напрвлена на формування нових компетентностей викладача.

Конструювання,проєктування індивідуальних освітніх програм педагога

Коригувальна : позбавлення від  застарілих знань, неефективної  педагогічної діяльності,інше.

Методист має запобігти: нав'язування, дотримуватися науково-обгрунтованих дій,рівноправного партнерства в індивідуальній методичній роботі. 

  

                                        Актуально саме сьогодні в методичній роботі. 


ЕЛЕКТРОННЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ПРЕЗЕНТАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ              НАУКОВОПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ВИКЛАДАЧІВ
















Немає коментарів:

Дописати коментар