- Наказ ЦППРК №1 від 05.01.2021 №03-аг "Про підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками у І семестрі 2020-2021 навчального року", 16.02.2021
- Досвід. Дистанційна самоосвіта педпрацівників Дніпровського ПЗЛ, 16.02.2021
- Звіт. Форми та методи дистанційної методичної роботи в особливих умовах діяльності Кам'янського ВПУ, 16.02.2021
- Педагогічні технології дистанційного навчання (в схемі), 16.02.2021
- Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя НУШ (Л. Гриневич), 16.02.2021
- План вебінару методистів 18.02.2021р., 16.02.2021
Продовження акції методистів з проблеми формування у педпрацівників компетентності використання інструментів дистанційного навчання .На сайті http://nmc-pto.dp.ua/ р. віртуальна методична допомога (матеріали секцій -. Методисти . Вебінар 18.02.2021р. )
Засідання секції методистів
18 грудня 2020 року
Початок: 09:45-12:00
Посилання: https://meet.lync.com/dnepredudp-dnepredu/nmcpto/IFGV2JWU
Мета .Формування методичної компетентності та способів діяльність методистів у особливих умовах освітнього процесу ЗПО
Тема: Оновлення науково-методичної роботи методиста ЗПО через
індивідуалізацію методичного супроводу діяльності педагогів.
1. Фактори індивідуалізації методичної роботи з педагогічними працівниками на базі методичного кабінету ЗПО. Муха Н.О.
2. Самоосвіта
методиста. Дистанційний курс »Дистанційне та змішане навчання» в ПТО" (аналіз) Муха Н.О.
3. Презентація досвіду методистів ЗПО з проблеми вебінару
(ПЦППРК, ПГЛ, ДПЗЛ,ТПАЛ)
4. Огляд методичної літератури: «Розвиток професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О в міжкурсовий період підвищення кваліфікації.(Є. Горбан , НАПНУ, ІПТО)»; «Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час карантину в Україні з 01.09.2020р.,» Гриневич Л.М. , Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020р.,ж. «Методист» Муха Н.О.
5. Обговорення (в чаті ) пропозиції про створення онлайн
платформи «Методична толока » для методистів ЗПО.
6. Поради щодо проведення підсумкових методичних заходів за І півріччя навчального 2020-2021р. (в чаті вказати в якій формі буде проведено в окремо взятих ЗПО )
7. Огляд методичної інформації на сайті НМЦ ПТО.
Прошу методистів, які будуть презентувати свій досвід надіслати матеріали у вигляді методичної розробки ,презентації, методичного кейсу тощо... протягом 3 -х днів до 17.12.20 включно.
№ |
Метод. комісія |
ПІБ педагога |
посада |
Онлайн – сервіси на яких працює викладач |
Форми комунікації зі здобувачами освіти |
онлайн сервіси для перевірки знань здобувачів освіти,проведення заходів,квестів |
Потребує методичної допомоги |
1 |
Сусп.д. |
Котенко
П.П.
Івченко
Р.І. |
в.історії
в.
громад.освіти |
Classroom , |
блог,
ел. листування
ел.
п., Viber |
|
- створити
веб-сайт викладача. |
2 |
Природн .матем. |
ПетренкоІ.П. |
Викл.
фізики |
- |
Ел.
пошта, Viber, |
- Google
Forms. Розробляє свої
тести |
Пройти
курси з дистанц. та змішаного навчання |
3 4. |
Проф.
підг. електрогазозварників Класних керівників |
Кравченко
Л.Д. Олефір М.І. |
Викл. впец. дисциплін керівник м.к. |
Платформа Moodle (https://moodle.org/) - |
ел. пошта, Viber, ел. пошта, Viber, | авторський сайт "Молодь в дії " | Пройти курси створення тестових завдань рекомендації з підготовки досвіду на тему... |
Засідання секції методистів
18 грудня 2020 року
Початок: 09:45-12:00
Посилання: https://meet.lync.com/dnepredudp-dnepredu/nmcpto/IFGV2JWU
Як приклад моніторингу з відповідної проблеми.
Методисти мають моніторити рівень методичної компетентності
викладачів та майстрів в\н щодо організації освітнього процесу та
виконання навчальних програм дисциплін в особливих умовах функціонування ЗПО та висвітлювати на педрадах. З цього питання також моніторити роботу методичних комісій . За підсумками моніторингів надавати методичну допомогу педагогам та головам методичних комісй. Організовувати моніторинги впливу методичної роботи кожного на результат якісних показників освтнього процесу в ЗПТО
-
Оновлення науково-методичної роботи методиста ЗПО через індивідуалізацію методичного супроводу діяльності педагогів
Сучасна система методичної роботи передбачає забезпечення реалізації основних положень концепцією НУШ і зорієнтована на стратегічну мету забезпечення нового, більш високого рівня якості освіти, Графік роботи методичного кабінету(складова методичного сервісу ) має відповідати запитам педагогічного колективу, окремих педагогів,тимчасово створеним методичним об’єднанням з урахуванням змісту їх діяльності :створення тимчасових методичних об’єднань, майстер-класи, школи педагогічної діяльності різні за тематикою,творчі групи.
Супровід індивідуальної професійної траєкторії кожного педагога на основі методичного сервісу. Замовником такого супроводу має бути особисто педагог.
Пам'ятка методисту.
Критично мислимо - навичка ХХІ століття.
1.
Методисти мають знати
професійні сайти : "Академія інноваційного розвитку освіти " (МОН, НАПНУ)
http://www.airo.com.ua/metodichniy-posibnik-multimediyniy-kompleks-na-dopomogu-vchitelyu/
2. Методичний кабінет - інформаційно-методичний
центр, науково – методичної, практичної роботи, методичного
сервісу, діагностування та моніторингу результатів
індивідуальної педагогічної діяльності
кожного, яка направлена на підвищення якості навчальних досягнень здобувачів
освіти.
3.Фактори індивідуалізації та мотивації роботи методиста з педагогічними працівниками ЗПО
Ø Фактор перебудови традиційної методичної роботи від знаннєвого підходу до розвивального за
інтересами, запитами і побажаннями педагогічних працівників .
Ø Фактор
формування теоретичних та практичних компетентностей за потребами педагога:
- створення умов для всебічного, неперервного,
професійного розвитку та індивідуального росту кожного педагога діяльність якого направлена на підвищення
якості навчання здобувачів освіти з предмету;
Ø Фактор самоосвіти кожного педагога за індивідуальним планом:
-підготовка індивідуального кейсу педагогу «Актуальні курси з підвищення кваліфікації.»;
-формування методичної компетентності молодих спеціалістів через індивідуальну роботута й тих що прийшли в ЗПО з інших галузей діяльності;( планування, розробка уроку формування предметних компетентностей, тощо )
- фактор індивідуального методичного супроводу розвитку творчих педагогів - методичні
поради за індивідуальними запитами(розробка проєкту, авторської концепції, творчого звіту ) ;
- розробка тематичних пам’яток, вказівників, глосаріїв
понять за індивідуальними інтересами; пошук спеціалізованих професійних сайтів за заданою тематикою кожного педагога.
Ø Фактор
реалізації педагогічної свободи:
-супровід впровадження індивідуальних методичних проєктів педагогів, реалізації авторських концепцій,допомога при розробці й проведенні майстер-класів.
- надання методичної допомоги в
розробці авторського методичного контенту, програм, власної системи оцінювання
та заохочування з.о.,
Ø Фактор
індивідуального наставництва в методичній роботі.
Допомога початківцю
в обранні наставника – педагога та
наставника на виробництві (за потреби). Наставник працює з початківцем в індивідуальному
режимі за планом складеним разом .
Ø Фактори
індивідуального консультування,стажування.
Методист виходить з практичних потреб ЗПО і
кожного педагога зокрема.
Необхідно за допомогою
анкетування,діагностування,перевірки документації
календарного
планування,теоретичного журналу,зошитів отримати необхідну інформацію та
спланувати консультацію під час якої надаються конкретні поради з різних питань щодо підвищення якості
освіти, проведення компетентнісних уроків, грамотного планування тощо. Педагог
має бути готовим до з’ясування ефективності консультації.
Ø Фактор
створення індивідуального освітнього онлайн простору, середовища педагога та комунікаційних зв’язків.
-
Методична
допомога в розробці індивідуальної моделі онлай та офлай навчання, комунікації зі
здобувачами освіти педагога
-
Методичний
супровід формування ІКТ компетентностей кожного викладача.
Ø
Фактор формування нових можливостей окремого педагога.
- Застосування методу спостереження та супроводу
реалізації індивідуальної професійної
траєкторії на практиці.
- Методичний супровід
формування індивідуальних вмінь та
навичок педагога в розробці авторського
методичного контенту : позитивний,перспективний
досвід, посібник дидактичних матеріалів, навчання здобувача освіти за індивідуальною програмою, збірник уроків за компетентнісною технологією навчання,
підготовка статті в ЗМІ, авторська модель видів навчання в
дистанційному режимі.
- Методична допомога створення сайту, блогу ,вибору
платформи навчання з предменту. Інше.
-
Методична допомога педагогу в організації проведення авторських методичних
заходів:методичний бенефіс,методична панель,авторська виставка -
презентація досвіду з реалізації індивідуальної концепції.
Функції індивідуального методичного супроводу кожного педагога:
Діагностування, анкетування кожного педагога .Виявлення педагогічних проблем
Формування запитів від педагогів на мотиваційній основі.
.Інформаційна і навчальна функції напрвлена на формування нових компетентностей викладача.
Конструювання,проєктування індивідуальних освітніх програм педагога
Коригувальна : позбавлення від застарілих знань, неефективної педагогічної діяльності,інше.
Методист має запобігти: нав'язування, дотримуватися науково-обгрунтованих дій,рівноправного партнерства в індивідуальній методичній роботі.
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЩОДО
ВПРОВАДЖЕННЯ
ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ДПЗЛ*
№ |
ПІБ |
Предмет, який викладає |
Самоосвіта |
Реалізація |
|||
Платформа |
Тематика |
Кількість год/ кр |
Онлайн
– сервіси, на яких працює викладач |
Форми комунікації
зі здобувачами освіти |
|||
1.
|
Рибак Світлана Миколаївна |
Викладач
спецдисциплін |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, Facebook |
2 |
Ломова Юлія Володимирівна |
Викладач
спецдисциплін |
ІППО |
«Організація освітнього процесу з використанням технологій
дистанційного навчання» |
2020
рік |
Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz, Classtime |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, Facebook, LearningApps, Quzizz |
ІППО |
«Оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання: інструменти Glasstime та Glassroom» |
2020
рік |
|||||
На
Урок |
«Ефективні освітні рішення в умовах карантину: педагогічний
інструментарій від організації HundrED» |
2020 рік - 2
год/ 0,06кр |
|||||
На
Урок |
«Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання
і не тільки» |
2020 рік - 2
год/ 0,06кр |
|||||
3 |
Каплун Ольга Семенівна |
Викладач
спецдисциплін |
НМЦ
ПТО |
«Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі за темою «Можливості Google
Glassroom» |
2020
рік - 15 год/ 0,5 кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, Facebook |
НМЦ
ПТО |
«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі за темою: «Хмарні технології в освіті» |
2020
рік - 30 год/ 1 кр. |
|||||
НМЦ
ПТО |
«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі за програмою курсу «Introduction to Cybersecurity (Вступ до кібербезпеки)» |
2020
рік - 20год |
|||||
4 |
Коношко Юлія Євгеніївна |
Викладач
з/о дисциплін |
НМЦ
ПТО |
«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі за темою «Можливості Google
Glassroom» |
2020
рік - 15 год/ 0,5 кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, Facebook, LearningApps, Quzizz |
Google Glassroom, Viber, Facebook, iLearn, LearningApps |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
|||||
5 |
Болотова Дар’я Михайлівна |
Викладач
спецдисциплін |
«Академія
цифрового розвитку» |
«Ефективні рішення Google for education для хмарної взаємодії» |
2020
рік - 15год/ 0,5 кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz, Classtime |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, Facebook, LearningApps, Quzizz |
НМЦ
ПТО |
«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в освітньому
процесі за темою: «Хмарні технології в освіті» |
2020
рік - 30 год/ 1 кр. |
|||||
ATOMSHUS |
«Дистанційна освіта. Організація та супровід» |
2020
рік - 6 год |
|||||
ATOMSHUS |
«Спрощення роботи вчителя з Google сервісами» |
2020
рік - 6 год |
|||||
6 |
Калиста Тетяна Василівна |
|
Всеосвіта |
«Домашні завдання та уроки онлайн - нові цифрові інструменти для
ефективного управління навчанням» |
2020
рік - 2 год/ 0,06 кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber |
Google Glassroom, Viber, сайт ліцею, Facebook |
7 |
Демідова Катерина Вікторівна |
Майстер
в/н |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, Facebook |
Дія |
«Цифрові навички для вчителів» |
2020
рік - 6 год |
|||||
8 |
Білецька Любов Миколаївна |
Викладач
спецдисциплін |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz |
Google Glassroom, Viber, сайт ліцею |
9 |
Дубовик Тамара
Володимирівна |
Майстер
в/н |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
Google Glassroom, Zoom, Viber |
Google Glassroom, Viber, сайт ліцею |
10 |
Ковальчук Володимир Григорович |
Майстер
в/н |
НМЦ
ПТО |
«Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в
освітньому процесі за темою «Можливості Google
Glassroom» |
2020
рік - 15 год/ 0,5 кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber |
Google Glassroom, Viber, сайт ліцею |
11 |
Балкова Аліна Юріївна |
Майстер
в/н |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників закладів ПТО» |
2020
рік - 30 год |
Google Glassroom, Zoom, Viber |
Google Glassroom, Viber, сайт ліцею |
12 |
Денисенко Ольга Миколаївна |
Викладач
з/о дисциплін |
На
Урок |
«Використання сервісу Canva for education під час дистанційного і
змішаного навчання» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, LearningApps, Facebook |
Google Glassroom, Viber, Facebook, iLearn, LearningApps |
На
Урок |
«Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google Meet, Skypе, Zoom» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
|||||
Всеосвіта |
«Онлайн-тести від «Всеосвіти» як дієвий застосунок для реалізації
технології змішаного навчання» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
|||||
Всеосвіта |
«Платформа «Всеосвіта» для змішаного навчання. Домашні завдання в
режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
|||||
Всеосвіта |
«Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Gogle Диск. Інтеграція сучасних застосунків у
Блог та Тести на «Всеосвіті» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
|||||
13 |
Пиченко Валерія Василівна |
Викладач
з/о дисциплін |
На
урок |
«Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших
онлайн-ресурсів» |
2020 рік - 2год/ 0,06кр |
Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, Quzizz |
Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею, iLearn,
Facebook |
EdEra |
«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та
керівників шкіл» |
2020
рік - 50 год |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: Педагоги ДПЗЛ презентують
знання, отримані під час проходжень курсів із самоосвіти за різною та спільною
з тематикою на засіданнях МО, зборах творчих груп та на педрадах - відбувається
обмін досвідом.
Методист
ДПЗЛ
Ю.Є.
Коношко
У міжатестаційний період у 2019-2020 н.р. педагоги
ДПЗЛ обрали 10 онлайн-платформ, з метою підвищення рівня професійної
компетентності та отримали 94 сертифікати:
1.
ТОВ «Всеосвіта» - 2%;
2.
ТОВ «Освітній проект «НА УРОК» - 2%;
3. Студія онлайн-освіти «Educational Era» - 5%;
4. Інститут ПТО - 1%;
5. Платформа масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus» - 50%;
6. Міністерство та Комітет цифрової трансформації України Офіційний веб-сайт «Дія. Цифрова освіта» - 5%;
7. Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності»
- CSRUkraine · Неурядова організація (НУО)
- 6%;
8. ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів»
- ATOMSHUB (ATOMS ПЛАТФОРМА) - 3%;
9. НМЦПТО - курси для підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О Дніпропетровської області -
20%;
10. ДАНО - курси для підвищення кваліфікації педагогічних працівників -
4%.
Немає коментарів:
Дописати коментар