Вирій творчих паростків методиста ЗП(ПТ)О

https://padlet.com/metodkompas/padlet-6uundk49a2vdmpcl

четвер, листопада 05, 2020

ВЕБІНАР 18.12.20р.


Вебінар . Засідання обласної секції методистів. 18.02.2021р. 

         

Продовження акції  методистів з проблеми формування у педпрацівників компетентності  використання інструментів дистанційного навчання .На сайті http://nmc-pto.dp.ua/    р. віртуальна методична  допомога (матеріали секцій -.  Методисти . Вебінар 18.02.2021р. )


  Засідання секції методистів

18 грудня  2020 року

Початок: 09:45-12:00

Посиланняhttps://meet.lync.com/dnepredudp-dnepredu/nmcpto/IFGV2JWU

Мета .Формування  методичної  компетентності та способів  діяльність  методистів у  особливих умовах освітнього процесу ЗПО   

Тема: Оновлення науково-методичної роботи методиста ЗПО  через       

           індивідуалізацію методичного супроводу діяльності  педагогів.                 

1.     Фактори  індивідуалізації  методичної роботи з педагогічними працівниками на  базі методичного кабінету ЗПО.                                                 Муха Н.О.                 

2.     Самоосвіта методиста. Дистанційний курс »Дистанційне та змішане навчання» в ПТО" (аналіз)                                                                                 Муха Н.О.

3. Презентація досвіду методистів ЗПО з проблеми вебінару (ПЦППРК, ПГЛ, ДПЗЛ,ТПАЛ)                                   

4.     Огляд методичної літератури: «Розвиток професійної компетентності методистів ЗП(ПТ)О в міжкурсовий період підвищення кваліфікації.(Є. Горбан , НАПНУ, ІПТО)»; «Рекомендації щодо організації освітнього процесу  під час карантину в Україні  з 01.09.2020р.,» Гриневич Л.М. , Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020р.,ж. «Методист»                                                                                                                  Муха Н.О.

5.     Обговорення (в чаті ) пропозиції про створення онлайн платформи «Методична толока » для методистів ЗПО.

6.     Поради   щодо проведення підсумкових методичних заходів за І півріччя навчального 2020-2021р.    (в чаті вказати в  якій формі буде проведено в окремо взятих ЗПО )                                                                                                                     

7.     Огляд методичної інформації на сайті НМЦ ПТО.                     

 Прошу методистів, які будуть презентувати свій досвід  надіслати матеріали у вигляді методичної розробки ,презентації, методичного кейсу тощо... протягом 3 -х днів до 17.12.20 включно.

   

Метод.

комісія

ПІБ педагога

посада

Онлайн – сервіси  на яких  працює викладач

Форми

комунікації зі здобувачами освіти

онлайн сервіси  для перевірки знань здобувачів  освіти,проведення заходів,квестів 

Потребує методичної допомоги

1

 

Сусп.д.

 

 

Котенко П.П.

 

 

Івченко Р.І.

 

в.історії

 

в. громад.освіти

Classroom ,

 

 

 

 

блог, ел. листування

 

 

ел. п., Viber

 https://www.ed-era.com/;

 

 

 

-       створити веб-сайт   

           викладача. 

   

2

Природн

.матем.

  ПетренкоІ.П.

 Викл. фізики

-           

Ел. пошта, Viber,

-     Google Forms.

      Розробляє свої тести

Classtime

Пройти курси з дистанц. та змішаного навчання

3




4.

Проф. підг. електрогазозварників




Класних керівників

Кравченко Л.Д.




Олефір М.І.

Викл. впец. дисциплін 




керівник м.к.


Платформа Moodle (https://moodle.org/) 




-  


ел. пошта, Viber,





ел. пошта, Viber,









авторський сайт "Молодь в дії "

Пройти курси створення тестових завдань

https://courses.ed-era.com/




рекомендації з підготовки досвіду на тему...

Засідання секції методистів

18 грудня  2020 року

Початок: 09:45-12:00

Посилання: https://meet.lync.com/dnepredudp-dnepredu/nmcpto/IFGV2JWU

 Як приклад  моніторингу з  відповідної проблеми. 

Методисти  мають моніторити рівень методичної компетентності

 викладачів та майстрів в\н щодо організації освітнього процесу  та

виконання навчальних програм дисциплін в особливих умовах функціонування ЗПО  та висвітлювати на педрадах. З цього питання  також  моніторити роботу методичних комісій . За підсумками моніторингів надавати методичну допомогу педагогам та головам методичних комісй. Організовувати моніторинги впливу методичної роботи кожного на результат якісних показників освтнього процесу в ЗПТО

-         

      

Оновлення науково-методичної роботи методиста ЗПО  через   індивідуалізацію методичного супроводу діяльності  педагогів  

Сучасна система методичної роботи передбачає забезпечення реалізації основних положень  концепцією НУШ і зорієнтована на стратегічну мету забезпечення нового, більш високого рівня якості освіти, Графік роботи методичного кабінету(складова методичного сервісу ) має відповідати запитам педагогічного колективу, окремих педагогів,тимчасово створеним методичним об’єднанням з урахуванням  змісту їх діяльності :створення тимчасових методичних об’єднань, майстер-класи, школи педагогічної діяльності різні за тематикою,творчі групи.

Супровід  індивідуальної професійної траєкторії  кожного  педагога  на основі методичного сервісу. Замовником такого супроводу має бути особисто педагог.

Пам'ятка методисту.  

Критично мислимо - навичка ХХІ століття.

1.                
Методисти мають знати
професійні сайти : "Академія інноваційного розвитку освіти " (МОН, НАПНУ)
http://www.airo.com.ua/metodichniy-posibnik-multimediyniy-kompleks-na-dopomogu-vchitelyu/ 

2.    Методичний кабінет -   інформаційно-методичний  центр, науково – методичної,  практичної роботи, методичного сервісу, діагностування  та моніторингу  результатів  індивідуальної  педагогічної діяльності кожного, яка направлена на підвищення якості навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

3.Фактори індивідуалізації  та мотивації роботи методиста з педагогічними працівниками ЗПО 

Ø  Фактор перебудови традиційної  методичної роботи  від знаннєвого підходу до розвивального за інтересами,  запитами  і побажаннями педагогічних працівників .

Ø   Фактор формування теоретичних та практичних  компетентностей  за потребами педагога:

-  створення умов для всебічного, неперервного, професійного  розвитку  та  індивідуального  росту  кожного  педагога діяльність якого направлена на підвищення якості навчання  здобувачів освіти  з предмету;

Ø  Фактор  самоосвіти  кожного педагога за індивідуальним планом: 

-підготовка індивідуального кейсу педагогу  «Актуальні курси з підвищення кваліфікації.»;

-формування методичної компетентності  молодих спеціалістів через індивідуальну роботута й тих що прийшли в ЗПО з інших галузей діяльності;( планування, розробка уроку формування  предметних компетентностей, тощо )

- фактор індивідуального методичного супроводу  розвитку творчих   педагогів   - методичні  поради за індивідуальними запитами(розробка проєкту, авторської концепції, творчого звіту ) ;

- розробка  тематичних пам’яток, вказівників, глосаріїв понять  за індивідуальними інтересами; пошук спеціалізованих професійних сайтів за заданою тематикою кожного педагога.

Ø  Фактор реалізації педагогічної свободи:

-супровід впровадження  індивідуальних методичних проєктів педагогів, реалізації авторських концепцій,допомога при розробці й проведенні  майстер-класів.

- надання методичної допомоги в розробці авторського методичного контенту, програм, власної системи оцінювання та заохочування з.о.,

Ø  Фактор індивідуального  наставництва в методичній роботі.

Допомога  початківцю в обранні  наставника – педагога та наставника на  виробництві (за потреби). Наставник працює з початківцем в індивідуальному режимі за планом складеним разом .

Ø  Фактори індивідуального консультування,стажування.

  Методист виходить з практичних потреб ЗПО і кожного педагога зокрема.

     Необхідно за допомогою анкетування,діагностування,перевірки документації

 календарного планування,теоретичного журналу,зошитів отримати необхідну інформацію та спланувати консультацію під час якої надаються конкретні поради  з різних питань щодо підвищення якості освіти, проведення компетентнісних уроків, грамотного планування тощо. Педагог має бути готовим до з’ясування ефективності консультації.

Ø  Фактор створення індивідуального освітнього онлайн простору, середовища педагога  та комунікаційних зв’язків.

-         Методична допомога в розробці індивідуальної моделі онлай та офлай навчання, комунікації зі здобувачами освіти педагога

-         Методичний супровід формування ІКТ компетентностей кожного викладача.

Ø  Фактор формування нових можливостей окремого педагога.

- Застосування методу спостереження та супроводу реалізації  індивідуальної професійної траєкторії на практиці.

  - Методичний супровід формування індивідуальних  вмінь та навичок педагога  в розробці авторського методичного контенту : позитивний,перспективний  досвід, посібник дидактичних матеріалів, навчання здобувача освіти  за індивідуальною програмою, збірник  уроків за компетентнісною технологією  навчання,  підготовка статті в ЗМІ, авторська модель видів навчання в дистанційному  режимі.

- Методична допомога створення сайту, блогу ,вибору платформи навчання з  предменту. Інше.

- Методична допомога педагогу в організації проведення авторських  методичних  заходів:методичний бенефіс,методична панель,авторська виставка - презентація досвіду з реалізації індивідуальної концепції.       


                         Функції  індивідуального методичного супроводу кожного педагога:

Діагностування, анкетування кожного педагога .Виявлення педагогічних проблем 

Формування запитів від педагогів на мотиваційній основі.

 .Інформаційна і навчальна функції напрвлена на формування нових компетентностей викладача.

Конструювання,проєктування індивідуальних освітніх програм педагога

Коригувальна : позбавлення від  застарілих знань, неефективної  педагогічної діяльності,інше.

Методист має запобігти: нав'язування, дотримуватися науково-обгрунтованих дій,рівноправного партнерства в індивідуальній методичній роботі. 

  

 ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЩОДО

ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ДПЗЛ*

ПІБ

Предмет, який викладає

Самоосвіта

Реалізація

Платформа

Тематика

Кількість год/ кр

Онлайн – сервіси,  на яких  працює викладач

Форми

комунікації зі здобувачами освіти

1.

Рибак Світлана Миколаївна

Викладач спецдисциплін

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

Facebook

2

Ломова Юлія Володимирівна

Викладач спецдисциплін

ІППО

«Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання»

2020 рік

Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz, Classtime

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

Facebook, LearningApps, Quzizz

ІППО

«Оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання: інструменти Glasstime та Glassroom»

2020 рік

На Урок

«Ефективні освітні рішення в умовах карантину: педагогічний інструментарій від організації HundrED»

2020 рік -  2 год/ 0,06кр

На Урок

«Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки»

2020 рік -  2 год/ 0,06кр

3

Каплун Ольга Семенівна

Викладач спецдисциплін

НМЦ ПТО

«Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за темою «Можливості Google Glassroom»

2020 рік - 15 год/ 0,5 кр

Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

Facebook

НМЦ ПТО

«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за темою: «Хмарні технології в освіті»

2020 рік - 30 год/   1 кр.

НМЦ ПТО

«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за програмою курсу «Introduction to Cybersecurity (Вступ до кібербезпеки)»

2020 рік - 20год

4

Коношко Юлія Євгеніївна

Викладач з/о дисциплін

НМЦ ПТО

«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за темою «Можливості Google Glassroom»

2020 рік - 15 год/ 0,5 кр

Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, Facebook, LearningApps, Quzizz

Google Glassroom,  Viber,

Facebook, iLearn, LearningApps

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

5

Болотова Дар’я Михайлівна

Викладач спецдисциплін

«Академія цифрового розвитку»

«Ефективні рішення Google for education для хмарної взаємодії»

2020 рік - 15год/ 0,5 кр

Google Glassroom, Zoom, Viber, LearningApps, Quzizz, Classtime

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

Facebook, LearningApps, Quzizz

НМЦ ПТО

«Використання інформацій- но-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за темою: «Хмарні технології в освіті»

2020 рік - 30 год/   1 кр.

ATOMSHUS

«Дистанційна освіта. Організація та супровід»

2020 рік -  6 год

ATOMSHUS

«Спрощення роботи вчителя з Google сервісами»

2020 рік -  6 год

6

Калиста Тетяна Василівна

 

Всеосвіта

«Домашні завдання та уроки онлайн - нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням»

2020 рік -  2 год/ 0,06 кр

Google Glassroom, Zoom, Viber

Google Glassroom, Viber, сайт ліцею,

Facebook

7

Демідова Катерина Вікторівна

Майстер в/н

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

Facebook

Дія

«Цифрові навички для вчителів»

2020 рік -  6 год

8

Білецька Любов Миколаївна

Викладач спецдисциплін

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

Google Glassroom, Zoom, Viber, Quzizz

Google Glassroom, Viber, сайт ліцею

9

Дубовик Тамара  Володимирівна

Майстер в/н

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

Google Glassroom, Zoom, Viber

Google Glassroom, Viber, сайт ліцею

10

Ковальчук Володимир Григорович

Майстер в/н

НМЦ ПТО

«Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі за темою «Можливості Google Glassroom»

2020 рік - 15 год/ 0,5 кр

Google Glassroom, Zoom, Viber

Google Glassroom, Viber, сайт ліцею

11

Балкова Аліна Юріївна

Майстер в/н

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО»

2020 рік - 30 год

Google Glassroom, Zoom, Viber

Google Glassroom, Viber, сайт ліцею

12

Денисенко Ольга Миколаївна

Викладач з/о дисциплін

На Урок

«Використання сервісу Canva for education під час дистанційного і змішаного навчання»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, LearningApps, Facebook

Google Glassroom,  Viber,

Facebook, iLearn, LearningApps

На Урок

«Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google Meet, Skypе, Zoom»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

Всеосвіта

«Онлайн-тести від «Всеосвіти» як дієвий застосунок для реалізації технології змішаного навчання»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

Всеосвіта

«Платформа «Всеосвіта» для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

Всеосвіта

«Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Gogle Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

13

Пиченко Валерія Василівна

Викладач з/о дисциплін

На урок

«Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

2020 рік - 2год/ 0,06кр

Google Glassroom, Zoom, Viber, iLearn, Quzizz

Google Glassroom, Zoom, Viber, сайт ліцею,

iLearn, Facebook

EdEra

«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл»

2020 рік - 50 год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Примітка: Педагоги ДПЗЛ презентують знання, отримані під час проходжень курсів із самоосвіти за різною та спільною з тематикою на засіданнях МО, зборах творчих груп та на педрадах - відбувається обмін досвідом.

 

Методист ДПЗЛ                                                                   Ю.Є. Коношко






У міжатестаційний період у 2019-2020 н.р. педагоги ДПЗЛ  обрали 10 онлайн-платформ, з метою підвищення рівня професійної компетентності та отримали 94 сертифікати:

1. ТОВ «Всеосвіта» - 2%;

2. ТОВ «Освітній проект «НА УРОК» - 2%;

3. Студія онлайн-освіти «Educational Era» - 5%;

4. Інститут ПТО - 1%;

5. Платформа масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus» - 50%;

6. Міністерство та Комітет цифрової трансформації України Офіційний веб-сайт «ДіяЦифрова освіта» - 5%;

7. Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» - CSRUkraine  · Неурядова організація (НУО) - 6%;

8. ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів» -  ATOMSHUB (ATOMS ПЛАТФОРМА) - 3%;

9. НМЦПТО - курси для підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О Дніпропетровської області - 20%;

10. ДАНО - курси для підвищення кваліфікації педагогічних працівників - 4%.

 
















Немає коментарів:

Дописати коментар