22.10.2020р. Оновлено
Методисту на допомогу « Про дуальну освіту та інноваційну форму навчання в закладах
професійної ( професійно-технічної ) освіті.
https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/dualna/7-savchenko-170217.pdf
Презентації досвіду впровадження дуальної системи навчання . Всеукраїнський
експеримент.
Міністерсво освіти і науки України
Державний
навчальний заклад «Львівське вище професійне художнє училище»
Державний
навчальний заклад “Запорізьке машинобудівне вище професійне училище”
Методисти здійснюють тільки методичний супровід (визначають коло своїх завдань ,орієнтовно вони висвітлені в моїй публікаці від )педагогічних працівників шляхом надання інформації, проведення тренінгів. Інформація зазначена в презентації є першим досвідом у експерименті МОН. Всі етапи і складові, методики з відповідними прикладами і зазначеними ЗП(ПТ)О ,які брали участь в експерименті.
26.12.2019р.
Технологія дуального навчання в ЗП(ПТ)О
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2015 № 298 «Про впровадження елементів дуальної системи навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників».
- Досвід країн Європейського Союзу
https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/dualna/7-savchenko-170217.pdf
- https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/dualna/sistema-2017-3.pdf
- http://nmc-pto.dp.ua/#
- Сторінка сайту: Новинки в сфері П (ПТ)О. Дуальна підготовка
- http://nmc-pto.dp.ua/# Сайт НМЦ ПТО у Дніпропетровській області.
розділ: новинки ПТО ( Інформація за 19.07.2018р.)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0193-20#Text
- Провести інтегрований семінар про зміст та складові дуального навчання.
- Рекламувати методичні розробки учасників впровадження технології навчання (залучаючи потенціал педагогів закладів освіти та партнерів - підприємств до розробки спільних методичок, ;виставки,зустрічі,фестивалі...)
- Створити банк методичних наробок з досвіду впровадження елементів дуального навчання.
- Проводити внутрішній моніторинг новацій дуального навчання в порівнянні з традиційною формою навчання у ЗП(ПТ)О. (Розробляє заклад освіти разом з партнерами )
- Інформувати педагогів про етапи та результати дуального навчання з професій протягом експерименту. ( впроваджуємо досвід Німеччини )
- Організувати в закладі освіти (на сайті ),в громаді, ЗМІ (за місцем знаходження) рекламування професій за дуальною формою навчання та відповідних позитивних результатів.
- За підсумками впровадження елементів дуальної форми навчання має бути аналітично-методичний , спільний з партнерами, документ .
-Методисти ЗП (ПТ)О, які не задіяні в есперименті, вивчають методичні матеріали та засобами методичного маркетингу, інформують педагогічні колетиви про переваги дуальної форми навчання.
Технологія дуального навчання в ЗП(ПТ)О
Термін «дуальна система» (від лат. dualis – подвійний) був введений у педагогічну термінологію в середині 60-х років минулого століття у ФРН – як нова, більш гнучка форма організації професійного навчання. Дуальність як методологічна характеристика професійної освіти передбачає узгоджену взаємодію освітньої та виробничої сфери з підготовки кадрів певного профілю в рамках організаційно-відмінних форм навчання.
Основне завдання упровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання.
Все про дуальну форму навчання.- Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2015 № 298 «Про впровадження елементів дуальної системи навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників».
- Досвід країн Європейського Союзу
https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/dualna/7-savchenko-170217.pdf
- https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/dualna/sistema-2017-3.pdf
- http://nmc-pto.dp.ua/#
- Сторінка сайту: Новинки в сфері П (ПТ)О. Дуальна підготовка
- http://nmc-pto.dp.ua/# Сайт НМЦ ПТО у Дніпропетровській області.
розділ: новинки ПТО ( Інформація за 19.07.2018р.)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0193-20#Text
- 25.03.2020
- Здобуття ППТО за дуальної формою - Україна, 05.02.2020
- Впровадження концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, 21.01.2020
- Наказ Міністерства освіти і науки України 12 грудня 2019 року № 1551Про затвердження Положення про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти , 26.12.2019
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.05.2019р. № 735 «Про внесення змін до переліку закладів професійної (професійно-технічної) освіти для впровадження елементів дуальної форми здобуття освіти», методист Безценна Т.М., 15.07.2019
- Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 27.06.2019р. № 372/0/212-19 «Про впровадження елементів дуальної форми здобуття освіти в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Дніпропетровської області», методист Безценна Т.М., 15.07.2019
(перелік ЗППТО у Дніпропетровській області.)
Матеріал до індивідуального плану роботи методиста на 2019-2020н.р. (актуальний на даний момент)
В перспективі (на 2020р.) захід " Методична практика впровадження технології дуального навчання в ЗП(ПТ)О"
- Розробити комплес методичного маркетингу дуальної форми навчання на базі методичного кабінету.(з залученням партнерів )- Провести інтегрований семінар про зміст та складові дуального навчання.
- Рекламувати методичні розробки учасників впровадження технології навчання (залучаючи потенціал педагогів закладів освіти та партнерів - підприємств до розробки спільних методичок, ;виставки,зустрічі,фестивалі...)
- Створити банк методичних наробок з досвіду впровадження елементів дуального навчання.
- Проводити внутрішній моніторинг новацій дуального навчання в порівнянні з традиційною формою навчання у ЗП(ПТ)О. (Розробляє заклад освіти разом з партнерами )
- Інформувати педагогів про етапи та результати дуального навчання з професій протягом експерименту. ( впроваджуємо досвід Німеччини )
- Організувати в закладі освіти (на сайті ),в громаді, ЗМІ (за місцем знаходження) рекламування професій за дуальною формою навчання та відповідних позитивних результатів.
- За підсумками впровадження елементів дуальної форми навчання має бути аналітично-методичний , спільний з партнерами, документ .
-Методисти ЗП (ПТ)О, які не задіяні в есперименті, вивчають методичні матеріали та засобами методичного маркетингу, інформують педагогічні колетиви про переваги дуальної форми навчання.
Дякую за потрібну та сучасну інформацію
ВідповістиВидалити