Координатор секції методистів ЗП(ПТ)О (Муха Н.О. методист НМЦ ПТО) ВМК- центр освітнього середовища ВПУ-17 , Калина Н.В. ,методист |
(оновлено 2020-2022р.р.)
Акцент-1. Застосовуємо маркетинг методичної роботи. В умовах реформування і модернізації освіти, необхідне постійне професійне зростання педагога. Провідна роль в цьому процесі належить методисту навчального закладу,який вчасно надає інформацію педагогічному колективу про неформальне підвищення кваліфікації,самоосвіту через сертифікацію у міжатестаційний період (протягом 3р.). Він є генератором ідей. Має реагувати на затребувану інформацію педагогів; створювати необхідні умови для мотивації самоосвітньої діяльності; допомогати у визначенні власної мети, завдань педагогічної діяльності; створювати умови для задоволення індивідуальних професійних потреб; конструювати відповідні форми фахового удосконалення. Організувати результативне навчання в міжатестаційний період. Застосовувати рефлексію як засіб реалізації педагогічних творчіх задумів. Має бути особистісно орієнтований характер науково-методично роботи, опора на особистісні, професійні потреби та запити керівників і педагогічних кадрів. Методисту ЗППТО важливо ефективно залучати творчий потенціал педагогів до вирішення освітніх проблем сьогодення і водночас сприяти професійному розвитку, саморозвитку педагога, а в результаті і підвищенню якості освіти. На початковому етапі, вирішальною складовою роботи є діагностика професійних потреб, як вагомого чинника підвищення професійної майстерності керівних і педагогічних кадрів – основа методичного маркетингу. Маркетинг (від англ. market - ринок) передбачає вивчення ринку споживачів освітніх послуг, їх запитів, інтересів; розробку системи реалізації освітніх послуг, ознайомлення з ними, забезпечення рекламою. Сучасні зміни в освіті диктують нові вимоги до організації освітнього процесу, зумовлюють
необхідність використання освітнього маркетингу, який важливо націлити на вирішення головного завдання освіти - на ефективне відтворення особистості як носія, споживача, користувача національного і світового інтелектуального потенціалу», «допомогти особистості оволодіти життєтворчістю; навчитись мистецтву життя, вчитися продовж життя». Головна функція маркетингу - організація комплексної діяльності щодо виробництва і збуту освітніх послуг, просування на освітній ринок сучасних послуг,нових технологій. Методист має рекламувати ці послуги враховуючи їх особливості в навчальному закладі. Розробляти алгоритм їх впровадження. Освітня послуга (educational services) - організаційний процес навчання для отримання (здобуття) необхідних знань, навичок і вмінь,діяльність. Це особливий інтелектуальний товар, який надається однією стороною, котра організовує і здійснює процес навчання і отримується другою стороною (замовник освітньої послуги). Якщо проектувати дане визначення маркетингу на сферу діяльності методичного кабінету, доходимо висновку, що маркетингова діяльність методичного кабінету - це орієнтація на створення методичного продукту, надання освітніх послуг в рішенні проблем підвищення кваліфікації в міжатестаційний період, що задовольняють процес реформування освіти, індивідуальні запити педагогів. Відповідно,організація роботи методичного кабінету на засадах маркетингу - максимально підвищить результативність управління процесом створення і реалізації освітніх послуг у навчальному закладі. Акцент - 2. Інформуємо педагогічний колектив про основні завдання навчального закладу щодо модернізації методичної роботи на 2018-2019н.р.; стратегію реформування освіти, професійної (професійно – технічної) освіти та поетапні результати. Для цього організовуємо різні комунікативні заходи: тренінги, форуми, інтернет – конференції, педагогічний брифінг,опитування, анкетування, змагальні методичні заходи,педагогічні анонси; підсумкові методичні бенефіси.
Акцент-1. Застосовуємо маркетинг методичної роботи. В умовах реформування і модернізації освіти, необхідне постійне професійне зростання педагога. Провідна роль в цьому процесі належить методисту навчального закладу,який вчасно надає інформацію педагогічному колективу про неформальне підвищення кваліфікації,самоосвіту через сертифікацію у міжатестаційний період (протягом 3р.). Він є генератором ідей. Має реагувати на затребувану інформацію педагогів; створювати необхідні умови для мотивації самоосвітньої діяльності; допомогати у визначенні власної мети, завдань педагогічної діяльності; створювати умови для задоволення індивідуальних професійних потреб; конструювати відповідні форми фахового удосконалення. Організувати результативне навчання в міжатестаційний період. Застосовувати рефлексію як засіб реалізації педагогічних творчіх задумів. Має бути особистісно орієнтований характер науково-методично роботи, опора на особистісні, професійні потреби та запити керівників і педагогічних кадрів. Методисту ЗППТО важливо ефективно залучати творчий потенціал педагогів до вирішення освітніх проблем сьогодення і водночас сприяти професійному розвитку, саморозвитку педагога, а в результаті і підвищенню якості освіти. На початковому етапі, вирішальною складовою роботи є діагностика професійних потреб, як вагомого чинника підвищення професійної майстерності керівних і педагогічних кадрів – основа методичного маркетингу. Маркетинг (від англ. market - ринок) передбачає вивчення ринку споживачів освітніх послуг, їх запитів, інтересів; розробку системи реалізації освітніх послуг, ознайомлення з ними, забезпечення рекламою. Сучасні зміни в освіті диктують нові вимоги до організації освітнього процесу, зумовлюють
необхідність використання освітнього маркетингу, який важливо націлити на вирішення головного завдання освіти - на ефективне відтворення особистості як носія, споживача, користувача національного і світового інтелектуального потенціалу», «допомогти особистості оволодіти життєтворчістю; навчитись мистецтву життя, вчитися продовж життя». Головна функція маркетингу - організація комплексної діяльності щодо виробництва і збуту освітніх послуг, просування на освітній ринок сучасних послуг,нових технологій. Методист має рекламувати ці послуги враховуючи їх особливості в навчальному закладі. Розробляти алгоритм їх впровадження. Освітня послуга (educational services) - організаційний процес навчання для отримання (здобуття) необхідних знань, навичок і вмінь,діяльність. Це особливий інтелектуальний товар, який надається однією стороною, котра організовує і здійснює процес навчання і отримується другою стороною (замовник освітньої послуги). Якщо проектувати дане визначення маркетингу на сферу діяльності методичного кабінету, доходимо висновку, що маркетингова діяльність методичного кабінету - це орієнтація на створення методичного продукту, надання освітніх послуг в рішенні проблем підвищення кваліфікації в міжатестаційний період, що задовольняють процес реформування освіти, індивідуальні запити педагогів. Відповідно,організація роботи методичного кабінету на засадах маркетингу - максимально підвищить результативність управління процесом створення і реалізації освітніх послуг у навчальному закладі. Акцент - 2. Інформуємо педагогічний колектив про основні завдання навчального закладу щодо модернізації методичної роботи на 2018-2019н.р.; стратегію реформування освіти, професійної (професійно – технічної) освіти та поетапні результати. Для цього організовуємо різні комунікативні заходи: тренінги, форуми, інтернет – конференції, педагогічний брифінг,опитування, анкетування, змагальні методичні заходи,педагогічні анонси; підсумкові методичні бенефіси.
Акцент - 3. Створюємо методичне середовище начального закладу, методиста ЗППТО засобами ВМК
інших ІКТ. Актуальні напрямки цього
середовища: А) маркетингова діяльність, Б)вивчення потреб та запитів педагогів,
В) інформаційний супровід, Г) планування роботи, Д) методичний супровід
упровадження інновацій, нових виробничих технологій, Е) моніторинги участі в
методичній роботі ПТНЗ педагогів, майстрів в/н; якості
самоосвіти,індивідуальних проектів інш.
Акцент -4. Вивчаємо досвід
створення віртуальних методичних кабінетів
ВПУ-17, ПТУ-2, КПБЛ, ПТУ-74 ( сайт НМЦ ПТО р. методичний кабінет ЗППТО;
розділ відеоматеріали ПТО – 23.02.18р.,15,02.18р., 20.02.18р.)
Акцент
- 5. Засобами моніторингу: збираємо необхідну інформацію, виявляємо запити
викладачів,майстрів в\н, надаємо
індивідуальну методичну допомогу.
Готуємо власні розробки за тематикою затребуваною педагогічним колективом, виявляємо творчі
новинки та рекламуємо їх іншим
педагогам. (Здійснюємо маркетинг)
Акцент - 6. Допомагаємо педагогам створювати авторський продукт в процесі підготовки
до методичного заходу, чергової атестації: вибір індивідуальної теми,
презентація досвіду, портфоліо, підготовка методичної розробки, блогу викладача
для учнів, ЕЗН тощо. Підготовка проведення індивідуального (авторського)
методичного заходу (мій методичний бенефіс. » Я в освітньому просторі реформи »
Акцент - 7.
Проводимо методичний стартап , як підсумковий захід роботи педагогічного
колективу за поточний навчальний рік. І етап. проведення
інформаційно-методичних
семінарів,тренінгів
про стартап як інноваційну технологію в
освіті. ІІ етап . Подається ідея,багато ідей. Вибір креативої ідеї. ІІІ.
Маркетингова програма стартапу . Практичне впровадження. IV Підготовка стартапу V. Моніторинг стартапу. Результат. (досвід методиста Олійник Л.Г.
Софіївського ПЛ «Ротація за лабораторіями. «Педагогічний стартап моєї
методичної комісії» .dptnzsofpl.wixsite.com/sofpl
Акцент 8. На базі методичного кабінету, ВМК створюємо інформаційно - методичний
щоденник педагогічного колективу «
Реформа освіти у педагогічному
професійному середовищі ЗППТО - шлях до якісних змін і результатів.»
Акцент 9. Систематичний анонс методиста про введення новацій та відслідковування
результатів.
Акцент 10. Постійна , креативна, критична реклама освітніх послуг навчального закладу
методичної продукції педагогічних працівників.
Акцент 11. Проводимо
моніторинги участі педагогічних працівників у реалізації ідей реформування ПТО
у навчальному закладі.
Акцент 12. Створюємо блог методиста для
викладачів та майстрів в\н. https://wirnasuspnauk.blogspot.com/
Маркетингова діяльність методичного кабінету
передбачає:
- вивчення пріоритетних напрямків розвитку сучасної освіти й управління, усвідомлення проблем регіону , навчального закладу;
- вивчення ринку освітніх потреб у методичних послугах педагогічних і керівних кадрів різних типів навчальних закладів;
- визначення кола потенційних споживачів методичних послуг;
- створення методичного продукту, визначення відповідності сучасним вимогам;
- просування методичного продукту на ринку послуг шляхом взаємодії з освітніми, методичними організаціями;
- аналіз задоволеності користувачів методичним продуктом, освітньою послугою, мотивація до задоволення нових освітніх потреб;
- прогнозування нових освітніх потреб педагогічних і керівних кадрів в умовах інноваційного розвитку.
Про нашу
сучасну освіту і її проблеми - чесно ... поради інтелектуалів України. Цікаво
для всіх.
«…Згідно з даними Індексу розвитку людського капіталу ми
посідаємо 31 місце із 124 країн. З одного боку, добре, що ми
не 124 країна, але, з іншого боку, ми не піднімаємося у рейтингу впродовж
останніх років, ми падаємо. Натомість
країни, з яких ми звикти кепкувати – як-от азіатські чи африканські
– повільно до нас підбираються. Дайте ще кілька років і будуть кепкувати
з нас…»
«…Освіта має бути якісна і українська,
але не в значенні лише української мови. В рамках курсу на децентралізацію,
закон про освіту передбачає автономію, коли кожна інституція
відповідає за свою
власну якість .Наступна
річ це відкритість і англійська мова. Якщо ми здатні інтегруватися в світ, то
це свідчить про нашу конкурентоздатність…» (С. Квіт)
«…Школа не повинна давати знань, школа
повинна давати мотивацію до знань. Вчитель не готовий до того, щоб перейти
на думання. Наші вчителі ходять і шукають знання і вони готові
"перелити" їх. Але вони не готові до того, щоб мовчати або
дискутувати… Я сумніваюся, що наших вчителів можна змінити. Їх буде змінювати
час. Вони зможуть лише щось запустити. Коли я згадую своїх вчителів, я не
згадую знання, радше конкретна розмова, дискусія із вчителем. Це те, що
залишається від школи. Школа не повинна давати знання, знання мають шукати самі
учні. Школа має навчити як думати і де шукати знання. психологhttps://www.radiosvoboda.org/a/26955836.html)
Немає коментарів:
Дописати коментар